Hej folkens,
Jeg har en HTPC baseret på det berømte bundkort Gigabyte GA-MA78GM-S2H tilsluttet mit Panasonic PZ85.
Efter at have skiftet til ATI nyeste drivere har jeg fået problemer med at jeg ikke får billede fra PC'en frem når jeg skifter til HDMI indgang på TV'et, når PC'en er bootet op!
Jeg har altid haft lidt problemer i den retning, men det kunne jeg komme ud over ved at skifte til PC'ens HDMI indgang, herefter skifte til anden HDMI indgang og derefter skifte tilbage til PC HDMI'en igen. (hvis TV står på den rigtige indgang mens PC'en booter så kommer der fint billede på med det samme!?!).
Men nu kan jeg ikke længere lave ovennævnte cowboytrick, der forbliver simpelthen sort skærm! - og nu kommer den mest irriterende del: når jeg så trykker på sluk/reset knappen for at genstarte, så kommer der billede på mens den lukker ned!
Hvad kan man gøre for at få billede på når først PC'en er bootet op? Jeg går ud fra at problemet skyldes at PC'en skal sende et-eller-andet signal der "vækker" HDMI indgang på TV'et?!?
Håber der findes et enkelt svar