|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 27-November-2008 kl. 09:59 |
Hej folkens Jeg vil lige høre om der er andre som kan få musik mens man kører rundt på kortet? Altså ikke når man er i et løb, der er musik, men når man kører rundt i gaderne... |
|
![]() |
|
Landbooster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Hvad er dit indtryk af spillet i øvrigt? Tænker på om man skulle købe det. Jeg var nemlig meget skuffet over NFS:Carbon og NFS:Prostreet, hvor imod jeg med glæde mindes NFS:Most Wanted. Gider bare ikke 3 skuffelse i træk, hvorfor jeg gerne vil høre om andres indtryk af spillet Redigeret af Landbooster - 27-November-2008 kl. 11:09 |
|
Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S XBOX 360 |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
@Landbooster: Du kan finde en del anmeldelser rundt omkring på nettet, og alle ser ud til at være enige, DON'T BUY. Jeg valgte Midnight Club; Los Angeles som jeg syntes er et OK spil, dog kan selve løbene godt blive lidt ensformige og kedelige. Men man kan gejle sin bil på så mange forskellige måder, desværre er bilfysikken ikke altid spot-on. Mindes stadigvæk de gode dage jeg havde med NFS: Underground 1/2 og ja, faktisk alle de forrige NFS spil derfra. Efter Underground er det bare gået ned af bakke. Sorry for OT. Har ikke prøvet det, men det lyder da underligt at man ikke kan høre musik imens man kører, da det har været muligt i de forrige spil. http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/71931/Need+for+Speed%3 A+Undercover/ |
|
![]() |
|
Landbooster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Tak Losty, men jeg har nu selv læst mange anmeldelser. Det er dog bare ikke altid at anmeldere og brugere er enige. Faktisk mener jeg oftest at brugernes anmeldelser giver et mere korrekt indtryk af spillet end et par enkle anmeldere. Det sker jo også på de store sites og magasiner at deres holdning kan være påvirket af andet end bare spillet. Derfor greb jeg chancen til at spørge her. |
|
Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S XBOX 360 |
|
![]() |
|
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Jeg har kun lige prøvet det meget lidt, da jeg er i fuld gang med GTA IV, som jeg ikke lige kan løsrive mig fra hehe Men indtil videre synes jeg det virker ganske fint, men måske man bliver hurtigt træt af det... Det vil tiden vise. Gav dog heldigvis kun 320 kr. for det på gamehubs.com, så det er ikke så slemt, hvis det viser sig at det blir ensformigt.. Edit: og har forresten ikke prøvet andre NFS spil end Underground 1+2.. Redigeret af Lystrup - 27-November-2008 kl. 14:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |