|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() Sendt: 08-Juni-2009 kl. 18:09 |
|
http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2009/06/08/Panasoni c-Viera-TX-P46Z1-46in-Plasma-TV/p1
What's more, with the exceptional clarity being joined by black levels at least rivaling those of Pioneer's KURO plasmas, and much brighter, more natural peak whites than you get with previous Panasonic plasma generations, you really do have an image that's truly cinematic in a way most ordinary TVs can only dream about. Anyway, however hard I look for trouble, the bottom line is that the P46Z1 is a truly sensational picture performer, delivering - especially with HD - KURO-beating picture quality of a standard Panasonic has only previously been able to produce on its megabucks professional or custom installation screens. Kan kun sige, I told you so!!! |
||
![]() |
||
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
|
Kan kun sige: De har ikke målt det!
|
||
![]() |
||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
LX5090H anmelsen på http://www.flatpanels.dk kune de hiler ikke måle sort på LX5090H vis det er sort nevoet du mener |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
|
http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2009/06/08/Panasoni c-Viera-TX-P46Z1-46in-Plasma-TV/p1 Jeg har også lige læst anmeldelsen , og det ser jo meget flot ud , men prisen MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
|
Målt hvad? billedkvaliteten? hvis du hentyder til sort kan jeg kun sige at sort ikke er alt. det skal blot være godt nok. Desuden stoler jeg meget på trusted reviews da de som regel er rimeligt enige med alle andre testsites! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Helt enig, prisen er styg, men sandsynligvis også halveret på den tilsvarende model næste år og så begynder det jo at ligne noget |
||
![]() |
||
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
|
Jeg taler om sortniveauet. Du citerer jo den del der omhandler sortniveauet. Jeg siger ikke, at de tager fejl, men så længe det blot er en subjektiv vurdering af sortgengivelsen, så er det jo... nåh ja, subjektivt Men det er da absolut positivt hvis der kan komme en arvtager allerede nu. Bortset lige fra det famøse prisskilt... Redigeret af T-Ras - 08-Juni-2009 kl. 18:36 |
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
|
Den version der kommer i Danmark bliver med ledning ned til boksen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg citere de to sætninger der sammenligner tv'et med pioneer. jeg citere det ikke fordi der står noget omkring sortniveau! Billedkvalitet vil altid i sidste ende være subjektivt. to tv eller projektore for den sags skyld der opfylder de samme kriterier kan sagtens se forskellige ud.. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Bliver da spændende og se hvad de skriver om en v10, for det burde jo så være det samme.
Det bliver da mere spændende til næsten år med kuro teknologi. og især prisen. Men til de priser skulle det jo helt være meget bedre på alle områder. en 54 tommer til 55000, godt jeg kan nøjes med en 50 tommer kuro. Det er jo klart panasonic får en god skærm til næste år, hvis det er rigtig at de får et pioneer panel samt en videre udvikling. Redigeret af xcardman - 08-Juni-2009 kl. 19:50 |
||
![]() |
||
![]() |
|
de har testet v10 for noget tid siden og det fik slet ikke lige så god anmeldelse.. sagde også til dig sidst at det ville være bedre
![]() |
||
![]() |
||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Hvis han ikke har haft en KRP til at stå ved siden af kan man jo ikke bruge hans vurdering til en pind der skal tal på før man kan sammenligne ellers er det jo bare en vurdering af hvordan han husker en kuro klarede det pågældende materiale og det er jo ikke særlig objektivt hvilket trusted reviews iøvrigt aldrig er. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |