|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Det vil da være super hvis man kan få et tv som er lige så godt eller bedre end pioneer. Det kan man ikke nu og derfor mit valg, er faktisk overrasket over hvor godt det er i lyse omgivelser. Jeg er ikke fanboy af noget mærke, det kan man jo se med en oppo 983 onkyo 806 og panasonic bd50. De bliver ikke skiftet til pioneer. Pris og kvalitet er mit motto, ikke mærke. |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Det virkede bare som om du gjorde meget ud af 855's evne til at vise sort i lyse omgivelser, da du valgte det i sin tid (før du droppede det): http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=60129&PN=1 &TPN=1 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det har du helt ret i, da jeg overvejede og købe en projektor. Men med det billede jeg har fået, dropper jeg nok det projekt. |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Men man må gi' dig at du var rimelig spot-on i din vurdering af krp vs. 855 vs. v10
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |