recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nerfed.dk - Nyt dansk spilsite
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNerfed.dk - Nyt dansk spilsite

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Emne: Nerfed.dk - Nyt dansk spilsite
    Sendt: 01-December-2010 kl. 10:08
Hej alle

Recordere har givet os lov til at poste et lille indlæg, hvor vi lige gør opmærksom på vores ny side.

www.Nerfed.dk
er en ny dansk spilside, der foruden at levere spilanmeldelser til recordere, også skiver spilnyheder, filmnyheder samt lidt om gadgets, heriblandt en del om iPhone.

Vi er en frivillig og uafhængig side, drevet at Martin og Kristian, der begge er godt oppe i 30´erne og hver har mange år på bagen indenfor gaming og gadgets.

Vi håber I vil kigge forbi vores side, meget gerne give os feedback på siden, hvad vil I gerne se i fremtiden, hvordan ønsker i spilsiden skal fungere og sidder nogle af jer med ønsket om at skrive for os, hører vi gerne fra jer.

Vi håber at I fremover vil hente jeres spilnyheder på www.nerfed.dk

Tak til recordere for muligheden for at gøre lidt "reklame" her i forummet Smile
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Recordere.dk Teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 10:12
Det første link i nyheden virker tilsyneladende ikke. Det sidste link skulle dog virke fejlfrit Tongue

Kristian
www.nerfed.dk
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 19:53
Rigtig godt indhold på jeres sideWink.....  MEN dårligt designEmbarrassed

EDIT: Det er da også et lidt sjovt navn at vægleLOL

Redigeret af McNiklas - 01-December-2010 kl. 19:54
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Recordere.dk Teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 22:42

Tak for dit svar og vi er naturligvis glade for at der er ros for indholdet. HVad angår designet, så arbejder vi stadig på at justere det :-)

Angående navnet, så ja det er sgu lidt underligt, men skal ses som en hyldest til et af de ældre gaming udtryk, nemlig NERF, som var noget vi selv gik og ævlede om konstant i de tidlige 90´ere

mvh
Kristian

www.nerfed.dk

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 00:12
ville det være muligt at få "kategori" op i stedet for reklamen til højre? Så vil menuen sikkert få mere opmærksomhed og man vil nemt og intuitivt kunne komme ind under den kategori man søger, frem for at man skal rulle helt ned i bunden af siden. Smile

Kommer der også et forum?
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Recordere.dk Teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

ville det være muligt at få "kategori" op i stedet for reklamen til højre?  Smile

Kommer der også et forum?

Så er der smidt Kategori op til højre og vi har udspecificeret yderligere, så man kan hoppe direkte til det emne man søger.

Forum er ligeledes tilføjet Tongue

Mvh
Kristian
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 14:55
Yes det var meget bedre. Nu får man øje på den med det samme. :0)

Redigeret af SteffenD89 - 02-December-2010 kl. 14:55
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 19:19
Er siden lavet i noget CMS?Smile
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Er siden lavet i noget CMS?Smile

Det er meget sandsynligt - det er en template jeg har set mange sider brugeSmile
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 21:51
Siden ser meget fin ud, men der er lige nogle småting der springer mig i øjnene.

Fra forsiden åbnede jeg nyheden om Pacman - det er en meget kort nyhed, men alligevel er der klistret en reklame ind midt i teksten - det virker voldsomt med en 4 liniers reklame i så kort en tekst, og så skiller den også teksten en mærkeligt sted og ikke ved en paragraf...

Der ud over kan jeg ikke åbne nyheder, anmeldelser osv. fra arkiverne, kun fra forsiden...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Recordere.dk Teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 08:50
Reklamerne er jeg enig i kan være et problem. Vi vil prøve at gøre dem spiselige. Desværre er de også nødvendige for som minimum at dække vores udgifter.

Jeg kan umiddelbart ikke genskabe problemet med at åbne nyheder, anmeldelser osv. Det virker fint så vidt jeg kan se. Kan du prøve at uddybe?

Kristian
www.nerfed.dk
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af Bechman Bechman skrev:

Reklamerne er jeg enig i kan være et problem. Vi vil prøve at gøre dem spiselige. Desværre er de også nødvendige for som minimum at dække vores udgifter.
Jeg har ingen problemer med reklamer, så længe de ikke decideret indgriber i det "budskab" som I primært formidler, og en reklame der står kastet tilfældigt ind i mellem de linier jeg skal læse får mig hurtigt videre til en anden side...
Citér Jeg kan umiddelbart ikke genskabe problemet med at åbne nyheder, anmeldelser osv. Det virker fint så vidt jeg kan se. Kan du prøve at uddybe?

Kristian
www.nerfed.dk

Fra forsiden kan jeg sagtens klikke mig videre til alle artiklerne, men vælger jeg i menu'en til højre f.eks. "Spilanmeldelser" og åbner arkivet for spilanmeldelser, kan jeg ikke åbne artiklerne på siden længere - de linker simpelthen ikke længere, det er bare en side med billeder og en kort tekst under hvert billede som ikke er "klikbare"..

Jeg bruger IE 9.0
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu