|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 01-December-2010 kl. 10:08 |
|
Hej alle
Recordere har givet os lov til at poste et lille indlæg, hvor vi lige gør opmærksom på vores ny side. www.Nerfed.dk er en ny dansk spilside, der foruden at levere spilanmeldelser til recordere, også skiver spilnyheder, filmnyheder samt lidt om gadgets, heriblandt en del om iPhone. Vi er en frivillig og uafhængig side, drevet at Martin og Kristian, der begge er godt oppe i 30´erne og hver har mange år på bagen indenfor gaming og gadgets. Vi håber I vil kigge forbi vores side, meget gerne give os feedback på siden, hvad vil I gerne se i fremtiden, hvordan ønsker i spilsiden skal fungere og sidder nogle af jer med ønsket om at skrive for os, hører vi gerne fra jer. Vi håber at I fremover vil hente jeres spilnyheder på www.nerfed.dk Tak til recordere for muligheden for at gøre lidt "reklame" her i forummet ![]() |
||
![]() |
||
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
|
Det første link i nyheden virker tilsyneladende ikke. Det sidste link skulle dog virke fejlfrit
![]() Kristian www.nerfed.dk |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Rigtig godt indhold på jeres side
![]() ![]() EDIT: Det er da også et lidt sjovt navn at vægle ![]() Redigeret af McNiklas - 01-December-2010 kl. 19:54 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for dit svar og vi er naturligvis glade for at der er ros for indholdet. HVad angår designet, så arbejder vi stadig på at justere det :-) Angående navnet, så ja det er sgu lidt underligt, men skal ses som en hyldest til et af de ældre gaming udtryk, nemlig NERF, som var noget vi selv gik og ævlede om konstant i de tidlige 90´ere mvh Kristian www.nerfed.dk |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
ville det være muligt at få "kategori" op i stedet for reklamen til højre? Så vil menuen sikkert få mere opmærksomhed og man vil nemt og intuitivt kunne komme ind under den kategori man søger, frem for at man skal rulle helt ned i bunden af siden.
![]() Kommer der også et forum?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er der smidt Kategori op til højre og vi har udspecificeret yderligere, så man kan hoppe direkte til det emne man søger.
Forum er ligeledes tilføjet
![]() Mvh
Kristian
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Yes det var meget bedre. Nu får man øje på den med det samme. :0)
Redigeret af SteffenD89 - 02-December-2010 kl. 14:55 |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Er siden lavet i noget CMS?
![]() |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Det er meget sandsynligt - det er en template jeg har set mange sider bruge ![]() |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Siden ser meget fin ud, men der er lige nogle småting der springer mig i øjnene.
Fra forsiden åbnede jeg nyheden om Pacman - det er en meget kort nyhed, men alligevel er der klistret en reklame ind midt i teksten - det virker voldsomt med en 4 liniers reklame i så kort en tekst, og så skiller den også teksten en mærkeligt sted og ikke ved en paragraf... Der ud over kan jeg ikke åbne nyheder, anmeldelser osv. fra arkiverne, kun fra forsiden... |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Reklamerne er jeg enig i kan være et problem. Vi vil prøve at gøre dem spiselige. Desværre er de også nødvendige for som minimum at dække vores udgifter.
Jeg kan umiddelbart ikke genskabe problemet med at åbne nyheder, anmeldelser osv. Det virker fint så vidt jeg kan se. Kan du prøve at uddybe? Kristian www.nerfed.dk |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Jeg bruger IE 9.0
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |