|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
![]() Sendt: 05-Februar-2005 kl. 03:09 |
Hej. Jeg sidder her med nogle filmklip optaget i DivX, som jeg vil samle på en DVD med Nero Vision Express. Det går også nogenlunde med menufremstilling osv osv. Jeg har med meget møje og besvær lavet danske tekster til de udenlandske filmklip i .srt formatet. Det vises fint i Windows Mediaplayer vha Vobsub som DivX. Hvordan får jeg disse tekster med over på DVD'en som jeg vil lave i Nero? Jeg kan kun finde importmuligheder for film, videofiler o.lign. men ikke for undertekster til filmklip. En der vil dele ud af sine guldkorn? |
|
Venlig hilsen
Sven |
|
![]() |
|
wappa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Brig the filmmachine den er gratis og laver din avi + undertxt`er om til dvd Dog skal du være opmærksom på at du skal også har Cinema Craft Encoder SP installeret
send en mail på kenzo35@sol.dk |
|
Mvh
Wappa |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |