recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nest produkter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nest produkter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér samanda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nest produkter
    Sendt: 06-Januar-2015 kl. 23:56
Hej alle,
Jeg har i et stykke tid været lidt lun på Nest termostaten og deres røgalarm. Efter at have fulgt deres CES 15 syntes jeg det er endnu mere spændende, da de har fået en masse spændende samarbejdspartnere der nu snakker sammen med Nest.
Jeg har skrevet til dem for at høre om termostaten kan bruges i dk, og afventer svar.

Er der nogen herinde der har deres produkter, specielt termostaten der vil dele erfaringer?

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 06:30
Har leget med NEST for omkring et år siden.   

Den blev brugt til termostat som forsøg. Ganske smart og nem.

Dog kunne den ikke bruges til danske vejrudsigter kun usa. Så nogle af funktionerne var ikke brugbare.
Kan være det er kommet med nu.

Den passer bedst til en varmepume/klima anlæg.   
Til top
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér samanda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 08:24
Hansie - tak for meldingen.. jeg har tænkt at købe to stk. termostater, som skal styre gulvvarmen i to zoner, henholdsvis køkken og stue - ved du om en sådan løsning vil kunne fungere.. jeg har idag nogle trådløse termostater, som jeg gerne vil skifte ud..
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 08:53
Nest egner sig ikke særlig godt til gulvarme da reaktionstiden er for langsom.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu