|
Nest produkter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 23:56 |
Hej alle,
Jeg har i et stykke tid været lidt lun på Nest termostaten og deres røgalarm. Efter at have fulgt deres CES 15 syntes jeg det er endnu mere spændende, da de har fået en masse spændende samarbejdspartnere der nu snakker sammen med Nest. Jeg har skrevet til dem for at høre om termostaten kan bruges i dk, og afventer svar. Er der nogen herinde der har deres produkter, specielt termostaten der vil dele erfaringer? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har leget med NEST for omkring et år siden.
Den blev brugt til termostat som forsøg. Ganske smart og nem. Dog kunne den ikke bruges til danske vejrudsigter kun usa. Så nogle af funktionerne var ikke brugbare. Kan være det er kommet med nu. Den passer bedst til en varmepume/klima anlæg. |
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
Hansie - tak for meldingen.. jeg har tænkt at købe to stk. termostater, som skal styre gulvvarmen i to zoner, henholdsvis køkken og stue - ved du om en sådan løsning vil kunne fungere.. jeg har idag nogle trådløse termostater, som jeg gerne vil skifte ud..
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Nest egner sig ikke særlig godt til gulvarme da reaktionstiden er for langsom.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |