|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jørgen.S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 09-December-2009 kl. 22:50 |
Sidder lige og søger efter en billig fladskærm på nettet,og faldt over denne netbutik http://tvproffset.shoppinnet.com/?page=productdetails&idp=25929&a=Philips-32'-LCD-TV-
Må indrømme det er absolut det billigste jeg har set.
Er der nogen der kender butikken og evt. erfaring med den?
Mvh.Jørgen
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Jeg kan se, at man ikke kan betale med betalingskort - kun bankoverførsel eller Paypal. Bliver du snydt, er der dermed ingen hjælp at hente hos banken.
Der kan være hjælp at hente hos Paypal, da de (vistnok meget) ofte afgør tvister til fordel for beløbets afsender, men det er ikke noget, du har noget retskrav på. |
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() |
Alene deres stavning og reparationsregler i strid med gældende lovgivning samt at deres mail adresse er til et webhotel burde få advarselslamperne til at lyse. Jeg ville ikke turde handle hos dem. |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Jeg ville holde mig væk. Et minimumskrav er vel, at siden bare fremstår en smule professionel, men det er så kikset som det nu engang kan være, men bemærk at det er det eneste jeg bedømmer firmaet ud fra, har ikke personlig erfaring med dem. Køb hellere skærmen i Elgiganten for 400 Kr. mere.
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Hm. Det er faktisk første gang, jeg har set en forhandler med nedskrevne regler for god kundeopførsel. Det gør egentlig alle de andre advarselslamper ligegyldige - jeg vil ikke lægge mine penge hos en forhandler, som behandler sine kunder så arrogant.
(Stavningen er nu vist bare halvnorsk. Det behøver ikke være et faresignal.) |
|
![]() |
|
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Hahaha...:
"- Gentages overtrædelsen vil vi drage til handling og udføre en passende irettesættelse overfor pågældende kunde." Så man skal tale pænt til dem hvis man ikke vil have et par brede fyre ud og irettesætte sig...
Jeg ville også finde en anden butik!
Edit: Jo mere jeg kigger på siden, jo mærkeligere bliver det. Deres besked om at de ikke handler med folk i Nigeria er morsom, men deres "Film til din PC" er da lidt suspekt IMHO. Den får da i hvert fald min stemme som Særeste netbutik 2009. Redigeret af Mikkel.C - 10-December-2009 kl. 09:10 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() |
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |