|
Netflix app crasher (lukker) lige efter connect |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zyxep ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2012 kl. 09:15 |
Hej.
Jeg har for nyligt købt unblock-us og det virker perfekt på min computer. så vil jeg sætte det op på mit samsung UE46D7000 SmartTV. Den har hentet appen og alle de andre amerikanske apps. Men når jeg åbner app'en står der "connecting" og kort tid efter så lukker appen og der står "now exiting". Hvad jeg har set på netflix.com så skulle app'en fint virke til UE46D7000 håber nogle kan hjælpe.
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej zyxep !
Har du fulgt guiden på unblock-us hjemme side ? Der er et par ting man skal gøre for at få det til at virke. |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
zyxep ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jep, har fået app'en ind også HBO Go, Pandora etc. HBO Go virker, Pandora virker. Kan godt prøve at resette igen. Ellers andre forslag?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |