|
Netflix app svigter på Samsung smart tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 963 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2017 kl. 18:57 |
Har et 3 år gammelt Samsung 4K smart tv ak ja topmodellen dengang. Nu er Netflix app begyndt at drille, den påstår at jeg er logget ud og man kommer ikke videre, sjovt nok hvis tager stikket er jeg på igen, andre med samme problem.Måske er Samsung også ved at fjerne den app hvem ved.
Redigeret af johnny57 - 01-September-2017 kl. 19:53 |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket stik tager du - netstikket eller netværkstikket?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 963 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strømstikket
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |