recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix ekstra medlem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix ekstra medlem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix ekstra medlem
    Sendt: 25-Maj-2023 kl. 01:38
Nu Netflix strammer op på deling, ved vel at checke IP adresser: 
Hvis jeg nu tilmelder mig som ekstra medlem hos en eksisterende Netflix bruger, vil jeg så kunne bruge denne adgang via min iPhone såvel hjemme som hvis jeg chromecaster til kærestens tv når jeg er på besøg hos hende? Eller vil der opstå problemer grundet de to forskellige lokationer, nu jeg streamer gennem to forskellige 4G routere? Kan ikke helt gennemskue om det er telefonenes IP adresse eller routerens Netflix lurer af?
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2023 kl. 09:50
Med en ChromeCast er det den trådløse enhed ChromeCast'en er tilkoblet (det trådløse netværk den er på), da ChromeCast overtager streamingen 100% (du kan slukke din tlf. efter du har startet playback på ChromeCast).

Du kan - hvis det er et problem - koble ChromeCast op på din mobil-telefons hotspot, så vil det være mobil-telefonens (din teleudbyders) IP-adresse, der vil blive set af NetFlix.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu