recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix forsvundet fra Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix forsvundet fra Apple TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix forsvundet fra Apple TV
    Sendt: 17-Februar-2012 kl. 15:31
Det forstår jeg ikke. Abonnementet er betalt, der er logget ind via indstillinger/generelt/iTunes Store med en US konto. Alligevel ligger Netflix ikke under "Internet" i menuen. Unblock er sat op via router.
Det har hidtil kørt som i olie - og jeg kan stadig se Netflix via iPad/iPhone.

Nogen der kan gennemskue hvad der sker?
Steen
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 08:31
Det var da skrækkeligt.. Du har naturligvis prøvet at ta strømmen fra hele dit set up. Det har hjulpet mig før. Bruger du unblock us ??

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Point: 722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 14:16
Jeg har to unger der flittigt bruger Netflix via mit Apple TV.
I går var Netflix forsvundet fra menuen - det samme var iTunes etc.
Jeg loggede ud og ind som en gal - intet hjalp!
Derefter gendannede jeg Apple TV, hvorefter alt var i den skønneste orden igen...
Hvad der lige er gået galt ved jeg ikke, men nu spiller det hele igen, og det er jo det vigtigste.
Om der har været pilfingre på spil, eller hvad der lige er gået galt vides ikke - men uden Netflix er fanden jo gal i Laksegade
Steen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu