|
Netflix forsvundet fra Apple TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2012 kl. 15:31 |
Det forstår jeg ikke. Abonnementet er betalt, der er logget ind via indstillinger/generelt/iTunes Store med en US konto. Alligevel ligger Netflix ikke under "Internet" i menuen. Unblock er sat op via router.
Det har hidtil kørt som i olie - og jeg kan stadig se Netflix via iPad/iPhone. Nogen der kan gennemskue hvad der sker? |
|
Steen
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var da skrækkeligt.. Du har naturligvis prøvet at ta strømmen fra hele dit set up. Det har hjulpet mig før. Bruger du unblock us ??
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har to unger der flittigt bruger Netflix via mit Apple TV.
I går var Netflix forsvundet fra menuen - det samme var iTunes etc. Jeg loggede ud og ind som en gal - intet hjalp! Derefter gendannede jeg Apple TV, hvorefter alt var i den skønneste orden igen... Hvad der lige er gået galt ved jeg ikke, men nu spiller det hele igen, og det er jo det vigtigste. Om der har været pilfingre på spil, eller hvad der lige er gået galt vides ikke - men uden Netflix er fanden jo gal i Laksegade |
|
Steen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |