|
Netflix fra udlandet |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og gider du ikke rode med de meget lette anvisninger der er på unblock-us, er det ikke vigtigt nok.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Så så, små slag. Kammertonen, om jeg må bede. Lette anvisninger, for de kyndige.
|
||
![]() |
||
floe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
|
Jeg synes nu ikke det er så komplekst. Du behøver ikke være nervøs for at "noget går i stykker". Det er bare en ændring af de DNS servere din router forespørger imod.
|
||
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
||
![]() |
||
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 109 |
|
Jeg har kørt med Unblock-us i ~4år og har aldrig haft problemer - selv konen kan finde ud af at ændre land. Mht opsætningen af DNS så vil jeg også mene at unblock-us' guides til tv, playstation, ATV osv er meget lette at følge da de viser de specifikke menuer for samtlige fabrikater. Det skal lige siges at jeg bestemt ikke er særlig kyndig. At ændre routeren kan være lidt mere bøvlet så prøv at starte med de enkelte enheder. Eneste ting der er lidt træls med Unblock-us er at man skal genstarte enhederne hver gang man skifter land, hvilket har resulteret i panik opkald fra konen når hun har glemt hvordan man genstarter ATV
![]() |
||
![]() |
||
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 109 |
|
Glemte at sige at du er velkommen til at komme forbi til en intro hvis du bor i nærheden af Kgs. Lyngby. Men vil tro at Unblock-us guides vil være til mere gavn.
|
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Som allerede nævnt, Hola - som du kan hente til Google Chrome.
Det benytter jeg selv, og det virker fint til både Netflix og YouSee Web-tv, da jobbets netværk er 'udenlands.
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
|
Der må jeg give Rolf ret. Orker man ikke de små guides til at ændre DNS på en enhed, gider man det altså bare ikke nok - ellers tvivler man seriøst meget på sine egne skills inden for pc og andre elektroniske dimser. Det er enorm nemt. Virkelig. De har så mange guides, at du nærmest kan finde en for hver enhed. Og de er skrevet med billeder og tekst. YouSee skal du ikke ændre DNS i routeren, da de bare ændre den tilbage til deres egen igen. Det fungeret i hvert fald sådan i min gamle YouSee router, og også sådan hos mange andre. De vil gerne køre med deres konfiguration. I så fald, skal du vist bede YouSee om en åben konfiguration. Derud over - spring ud i det! Unblock-us kan ikke blive nemmere. Husk at gå ind bagefter via en browser (iPad, pc m.m.) og "aktivere" Unblock-us til din IP. Det gør du på deres hjemmeside.
Ellers tag i mod et af tilbudene her i tråden om at komme forbi på besøg, og se hvor ganske let og lige til det er. :) |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
|
Man skal da overhovedet ikke genstarte nogle enheder efter skift af DNS via Unblock-us. Hverken pc, Apple tv, PS3, telefon eller Chromecast som jeg benytter. Skift hos Unblock-us og start Netflix, eller genstart selve Netflix. Da bestemt ikke hele enheden...
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
|
Du skal bare ud og ind af Netflix app'en. Virker fint på vores ATV, der har Unblock-Us DNS indstillinger på selve enhederne. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Jeg vælger Hola løsningen. Det ser ud at være nemt. Bekymringer om kreditkort og betaling, er jeg så foruden. Det kan jo være at de kommende Android tv giver mulighed for de gratis løsninger, når mit tv måske skal udskiftes?
|
||
![]() |
||
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
|
bare husk, hvis noget er gratis er det fordi du og dit information er produktet istedet. Det er det som udgangspunkt ikke noget galt med - bare vær klar over det.
|
||
![]() |
||
|
Hmm... præcisering?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |