recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix fra udlandet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix fra udlandet

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 19:26
Og gider du ikke rode med de meget lette anvisninger der er på unblock-us, er det ikke vigtigt nok.
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Og gider du ikke rode med de meget lette anvisninger der er på unblock-us, er det ikke vigtigt nok.

Så så, små slag. Kammertonen, om jeg må bede. 
Lette anvisninger, for de kyndige.
Til top
floe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Jeg synes nu ikke det er så komplekst. 

Du behøver ikke være nervøs for at "noget går i stykker". Det er bare en ændring af de DNS servere din router forespørger imod.
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270
Theta DSPro Prime
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 21:58
Jeg har kørt med Unblock-us i ~4år og har aldrig haft problemer - selv konen kan finde ud af at ændre land. Mht opsætningen af DNS så vil jeg også mene at unblock-us' guides til tv, playstation, ATV osv er meget lette at følge da de viser de specifikke menuer for samtlige fabrikater. Det skal lige siges at jeg bestemt ikke er særlig kyndig. At ændre routeren kan være lidt mere bøvlet så prøv at starte med de enkelte enheder. Eneste ting der er lidt træls med Unblock-us er at man skal genstarte enhederne hver gang man skifter land, hvilket har resulteret i panik opkald fra konen når hun har glemt hvordan man genstarter ATV
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 22:04
Glemte at sige at du er velkommen til at komme forbi til en intro hvis du bor i nærheden af Kgs. Lyngby. Men vil tro at Unblock-us guides vil være til mere gavn.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 08:08
Som allerede nævnt, Hola - som du kan hente til Google Chrome.

Det benytter jeg selv, og det virker fint til både Netflix og YouSee Web-tv, da jobbets netværk er 'udenlands.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Der må jeg give Rolf ret. Orker man ikke de små guides til at ændre DNS på en enhed, gider man det altså bare ikke nok - ellers tvivler man seriøst meget på sine egne skills inden for pc og andre elektroniske dimser.

Det er enorm nemt. Virkelig. De har så mange guides, at du nærmest kan finde en for hver enhed. Og de er skrevet med billeder og tekst.

YouSee skal du ikke ændre DNS i routeren, da de bare ændre den tilbage til deres egen igen. Det fungeret i hvert fald sådan i min gamle  YouSee router, og også sådan hos mange andre. De vil gerne køre med deres konfiguration. I så fald, skal du vist bede YouSee om en åben konfiguration.

Derud over - spring ud i det! Unblock-us kan ikke blive nemmere. Husk at gå ind bagefter via en browser (iPad, pc m.m.) og "aktivere" Unblock-us til din IP. Det gør du på deres hjemmeside. 

Ellers tag i mod et af tilbudene her i tråden om at komme forbi på besøg, og se hvor ganske let og lige til det er. :) 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af MDusen MDusen skrev:

Eneste ting der er lidt træls med Unblock-us er at man skal genstarte enhederne hver gang man skifter land, hvilket har resulteret i panik opkald fra konen når hun har glemt hvordan man genstarter ATV

Man skal da overhovedet ikke genstarte nogle enheder efter skift af DNS via Unblock-us. Hverken pc, Apple tv, PS3, telefon eller Chromecast som jeg benytter. 

Skift hos Unblock-us og start Netflix, eller genstart selve Netflix. Da bestemt ikke hele enheden... 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8671
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 08:47
Oprindeligt skrevet af MDusen MDusen skrev:

Eneste ting der er lidt træls med Unblock-us er at man skal genstarte enhederne hver gang man skifter land, hvilket har resulteret i panik opkald fra konen når hun har glemt hvordan man genstarter ATV

Du skal bare ud og ind af Netflix app'en.

Virker fint på vores ATV, der har Unblock-Us DNS indstillinger på selve enhederne.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 10:43
Jeg vælger Hola løsningen. Det ser ud at være nemt. Bekymringer om kreditkort og betaling, er jeg så foruden. Det kan jo være at de kommende Android tv giver mulighed for de gratis løsninger, når mit tv måske skal udskiftes?
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 14:55
bare husk, hvis noget er gratis er det fordi du og dit information er produktet istedet. Det er det som udgangspunkt ikke noget galt med - bare vær klar over det.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

bare husk, hvis noget er gratis er det fordi du og dit information er produktet istedet. Det er det som udgangspunkt ikke noget galt med - bare vær klar over det.

Hmm... præcisering?
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu