|
Netflix hakker/stutter på Y4000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2018 kl. 10:38 |
Er ved at blive skør, når jeg ser Netflix fra Yousee 4K boxen, så hakker det konstant, småbitte ryk i billedet. Det er både på Wifi og på trådet signal. Når jeg streamer direkte på tvet (samsung) er det helt smooth. Har prøvet at ændre fra 4k i boksen til 1080P, det gør ingen forskel.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nok fordi boksen sender 50Hz ud og det du ser på Netflix er 23.976/60Hz. Appen i dit TV har ikke dette problem.
|
|
![]() |
|
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
Hvad kan jeg gøre???? man får helt hovedpine af at se på det
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der kan ikke gøres noget, har i EU er det 50 Hz der bruges, og når det er materiale som er optaget på anden frekvens, så vil der være Motion Judder, det vil kun blive anderledes når/hvis der ændres på boksen så den kan skifte mellem 50/60 Hz. TVet derimod kan skifte selv. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 980 |
Drop boksen og brug andre løsninger alt efter hvad dine krav er. Er det kun Netflix, så brug App'en i dit TV eller f.eks. Apple TV.
Redigeret af Deschain - 31-Marts-2018 kl. 10:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |