recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix, Hulu etc på Samsung SmartTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNetflix, Hulu etc på Samsung SmartTV

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1144
Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix, Hulu etc på Samsung SmartTV
    Sendt: 08-September-2011 kl. 07:23
Har nu fået et Samsung D8005 med Smart TV og vil gerne kunne se f.eks. Hulu eller netflix der.

Er der nogen der ved hvordan man kan dette?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2011 kl. 08:49
Først og fremmest skal du snyde dit tv/netværk til at tro at det står i USA, hvilket nok gøres nemmest med Unblock Us. Du skriver et par DNS-adresser ind i din trådløse router, eller tv'et, hvis man har den mulighed, og så kører det.

Så er spørgsmålet, om Samsung rent faktisk understøtter Netflix og Hulu med indbyggede applikationer? Nu hvor dit tv jo nok er købt her i landet, så tvivler jeg på, at det er tilfældet.

Derfor skal du nok have fat i en ekstern streaming-boks af en art. Netflix understøttes på et hav af apparater (PS3, Roku, Boxee, etc.), mens Hulu er lidt mere besværligt, da du skal have Hulu Plus, og det kan kun fås med et amerikansk kreditkort knyttet til en amerikansk adresse. Hvis dét er i orden, kan du få Hulu på f.eks. PS3 eller Roku.

Redigeret af Naiera - 08-September-2011 kl. 08:50
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2011 kl. 10:46
Du kan godt bruge Netflix og Hulu Plus direkte på dit Samsung TV købt i Danmark.
Som Naiera siger, så brug unblock-us.com (det gør jeg selv).Efter du har opsat Unblock, så skal du lave et reset inde under SmartTV (så du kommer fra Dansk til US store).

Jeg har selv gjort det samme i går. Jeg gjorde bare det omvendte, da jeg havde Unblock opsat i forvejen og ville have adgang til Viaplay fra den danske store i stedet, da jeg bruger Netflix fra min Boxee Box.
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2011 kl. 11:04
Men med Hulu Plus mangler man jo stadig den amerikanske konto; det skal vel stadig løses, på en eller anden måde?

(Jeg prøver i øvrigt ikke at smide en kæp i hjulet, eller noget; jeg har selv Hulu Plus, og synes det er rigtig fint )
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Point: 1144
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2011 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af hitolaus hitolaus skrev:

Du kan godt bruge Netflix og Hulu Plus direkte på dit Samsung TV købt i Danmark.
Som Naiera siger, så brug unblock-us.com (det gør jeg selv).Efter du har opsat Unblock, så skal du lave et reset inde under SmartTV (så du kommer fra Dansk til US store).

Jeg har selv gjort det samme i går. Jeg gjorde bare det omvendte, da jeg havde Unblock opsat i forvejen og ville have adgang til Viaplay fra den danske store i stedet, da jeg bruger Netflix fra min Boxee Box.

Jeg kan næsten forstå at der er en sammenhæng mellem hvilket land/sprog TV'et er sat til og hvilke applikationer der så er tilgængelige i smarttv. Jeg vil nemlig gerne kunne se de udenlandske og danske applikationaer samtidigt. Er dette korrekt?

Mit alternativ er at lade mit media center der også er tilkoblet bruge DNS via unblock-us.com.
Til top
dantheman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-August-2011
Sted: Danmark
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2011 kl. 14:53
Hej hvordan har du sat din boxee box op med netflix og unblock us :)

hjælp :)
Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 16:47

Naiera - Hvordan hulen har du fået Hulu Plus til at virke i DK? Jeg bruger unlock us. Netflix var ingen problem, men opgav til sidst at få Hulu Plus til at virke. Jeg kunne ikke oprettet mig uden US kreditkort. Jeg forsøgte mig med mit virtuelle US kreditkort, men det vil hulu ikke godtage.

HOW DID YOU DO IT??? PLEASE SHARE? :D
But did you die?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 16:54
Jeg kender en der bor i Delaware. Jeg låner hans kort.
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 240
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af dantheman dantheman skrev:

Hej hvordan har du sat din boxee box op med netflix og unblock us :)

hjælp :)
Det er virkelig nemt. Læs vejledningen her: http://portal.unblock-us.com/knowledgebase/57/Setting-up-Boxee-Box.html

Start trial via unblock-us og følg anvisningen i den email du får.

Gå til settings på din boxee box og følg vejledningen på mit link.

Genstart boxee boksen og start din netflix app og registrer dig og start dine 30 dages trial. Dette foregår via tv'et og din remote. Der bliver spurgt om dine kreditkort detaljer og badabing, så er du netflix streaming kunde. hvis du vil se dine indstillinger og kundeforhold, så følg guiden til at se netflix via pc'en på unblock-us og login på netflix via din pc. Det kommer du til alligevel, når du vil søge efter film .. se hvorfor længere nede.

Og for en god ordens skyld, netflix godtager dansk kredit kort. Man skal ikke engang oplyse adresse.

Jeg var så tumpet at sidde og søge og søge på nettet i en time og læse om det, istedet for bare at gøre det. Det tog seriøst under 5 minuter og jeg gav mig selv en dummeflad, fordi det var så let. Man skal ikke engang rode med noget i sin router.

Når man har gjort dette, så finder man en kontakt email til netflix og SVINER dem godt og grundigt for at have ændret GUI på deres netflix app til noget nytteløst p** (er stadig godt hvis man browser og adder film via pc'en, men jeg vil sgu sidde på røven i min sofa og gøre det! ;)).

Redigeret af Guyver - 29-September-2011 kl. 17:27
Til top
serano Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Danmark
Point: 331
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 23:05
Er der nogen der har erfaring med at købe giftcard til Hulu Plus ? :)
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1
Synology
Apple TV4K
PS4
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 23:25
Det kræver stadig at brugeren der modtager har et amerikansk kreditkort tastet ind på sin konto.
Til top
Madz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2005
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 07:57
hvad med et prepaid mastercard ? det bruger man så man kan få itunes match til at funke her i dk.

http://jerrycards.com/iTunesMatch.php

så mon ikke også det kan bruges til hulu plus ?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu