recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix i DK

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 13:58
Prøv at læse kommentarerne her:
Det ser ikke godt ud med udvalget.
Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12496
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Jeg kender heller ikke udvalget af film, men det jeg har kunnet strikke sammen ved at læse andre steder, er at Netflix kun har ældre film - ingen premierefilm. Og med tv-serier, der mangler HBO serier.

De har visse nyere/helt nye film, men udvalget heraf er begrænset. Man skal ikke købe Netflix fordi man tror det helt kan erstatte leje-turen i Blockbuster.

Men jeg mener nu man får en hel masse for pengene. Den amerikanske udgave koster under en halvtredser om måneden, og så får man jo adgang til en kæmpe bunke tv-serier og tonsvis af film. Nogle film, der ellers kun er udkommet på dvd, har de i HD.

Jeg tvivler på at det danske udvalg bliver noget særligt, men det er da en start.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:05
Netflix kan måske blive et godt supplement til at leje film i iTunes på Apple tv. Jeg er efterhånden begyndt at leje flere film dér, og så købe færre blu-ray.
Venlig hilsen
KB
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:06
jo hel klar hvis den koster halvtredser så skal mand heler ikke forvente alverden ,,, men jeg synes hvis den kommer til at koster 150-200 kr så skal den også have en tilfredstilende udvalg for de penge..

jeg har også læst lidt på versio2 som brixen linker til og der lyder der som om udval er sterk begrandset udenfor USA
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:26

Hvis man kan sammenligne priser med Spotify, så blev $9,99 til 99 kr.
Netflix koster $6,99 - det skulle så blive 69 kr. i Danmark.

Men Spotify skal ikke have tekstet musikken. Det er samme musik til alle.

Film- og tv-serier skal fordanskes. Det giver en højere grundpris per film i kataloget.

Når dette sammenholdes med at filmene udlejes ca. 60 gange mindre, må det betyde at selve abonnementsprisen bliver højere.

Jeg tør dog ikke spå om hvilken pris de lægger ud med Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:31
he he der er ikke mange der tør at spå om prisen...  jeg trå at vi kanrisikere at den kan koste  alt fra ca 99 kr til 250 kr..

vi må ser 
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8687
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hvis man kan sammenligne priser med Spotify, så blev $9,99 til 99 kr.
Netflix koster $6,99 - det skulle så blive 69 kr. i Danmark.

Men Spotify skal ikke have tekstet musikken. Det er samme musik til alle.

Film- og tv-serier skal fordanskes. Det giver en højere grundpris per film i kataloget.

Nu er der jo også tekster i den amerikanske Netflix.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Nu er der jo også tekster i den amerikanske Netflix.

Har de danske undertekster i USA ?

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:37
hvis der er danske undertexter i USA så bestiler jeg den i aften ,,, jeg tråede at den var uden mulighed til  undertexter der ???
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12496
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:38
Det er der selvfølgelig ikke

Mange film og serier har engelske undertekster.
Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Point: 201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Mikkel.C Mikkel.C skrev:

Jeg synes jeg læste et sted af de engelske kunder kan købe fuldt US indhold for 3£ ekstra om måneden, så lad os nu se.

Det er vist en and, medmindre der refereres til at man opretter en konto hos Unblock-Us, og bruger deres service til at få adgang til US-indhold derigennem.

Ah ja, naturligvis. Jeg synes også det lød meget billigt, men måske netflix havde fået en god deal med de britiske rettighedshaver.

Ah well, heller ingen gratis frokost denne gang.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Når dette sammenholdes med at filmene udlejes ca. 60 gange mindre, må det betyde at selve abonnementsprisen bliver højere.

Jeg tør dog ikke spå om hvilken pris de lægger ud med Smile

Lejefilm i HD koster $4,99 i US iTunes store, og de koster 49 kr. i den danske, og der er danske undertekster på mange af dem.

Så måske bliver det ikke så dyrt. 

EDIT: Der er kun danske undertekster på film fra den danske store.

Redigeret af Brixen - 15-August-2012 kl. 15:10
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu