|
Netflix i DK |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Fuzhi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2006 Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu kommer HBO også til DK :-)
http://www.deadline.com/2012/08/hbo-to-launch-hbo-nordic-in-sweden-norway-finland-denmark/ Når både Netflix og HBO tilsyneladende kommer til DK kan CanalPlus, TV1000 og øvrige filmkanaler vist ligesågodt bare lukke. Redigeret af Fuzhi - 15-August-2012 kl. 18:49 |
||
![]() |
||
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|
Mon det sker ? kvaliteten af netflix er, efter hvad jeg har hørt, MEGET svingende... og snakker vi noget der "minder" om f.eks. yousee tv så er jeg IKKE sikker på, at jeg vil betale 100,- pr. måned...
|
||
![]() |
||
Fuzhi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2006 Status: Offline Point: 73 |
|
Jeg syntes for det meste at kvaliteten af Netflix er ganske god, kvaliteten kan være dårlig det første minuts tid, men er derefter stabil.
Min erfaring med Netflix er at kvaliteten er langt bedre end fx Fullrate TV / VOD og VUDU. Kvaliteten afhænger dog af hvilken internetforbindelse man har, og jeg kan ikke anbefale at køre over en trådløs internetforbindelse. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12484 |
|
Kvaliteten på Netflix svinger enormt. Nogle serier i HD ser helt fantastiske ud, mens andre serier (My So Called Life og Star Trek: Voyager, f.eks.) ligner noget der simpelthen burde være løgn.
|
||
![]() |
||
Deaster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
|
Jeg kører Netflix over en trådløs forbindelse og oplever ingen som helst problemer med det. Jeg har også prøvet at køre kablet og i mit tilfælde gør det ingen forskel.
|
||
![]() |
||
|
Ja Voyager er godt nok ikke for køn, Enterprise derimod er i ok kvalitet. Virker lidt som om at serier efter 2002/2003 for det meste er i HD.
|
||
![]() |
||
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|
hvad ser du udsendelserne på? hvor stor skærm ... ? hvordan er lyden, er der surround med eller er det "bare" stereo ?
|
||
![]() |
||
|
Jeg ser udsendelserne på min Panasonic 50" plasma, som er tilsluttet en bærbar computer. Jeg har droppet surround, så det er "kun" i stereo. Lyden synes jeg er helt ok.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12484 |
|
Jeg ser i øvrigt på en 42" skærm, og bruger også trådløs. Det kommer an på hvad for et apparat man bruger til at streame Netflix. Hvis apparatet kan få nok data over den trådløse forbindelse, så er der selvfølgelig ikke noget problem for Netflix. Mange film har 5.1 surround, hvis ikke langt de fleste. Med serier er det, naturligt nok, mere blandet. Redigeret af Naiera - 17-August-2012 kl. 13:33 |
||
![]() |
||
|
ahh okay det er da en DEL bedre end jeg havde turde håbe på ... :) jeg havde nemlig prøvet og kigge på deres hjemmeside efter en udtalelse omkring kvalitet (billede og lyd) men kunne kun finde; "kvaliteten varierer efter din internetforbindelse...." det ville jeg trods alt ikke stole alt for meget på :) tak for din input
|
||
![]() |
||
|
Selv tak, kvaliteten er jo ikke i nærheden af en Blu Ray skive selv i HD kvalitet, men jeg synes faktisk den er helt ok, og nogle HD udsendelser er klart bedre end andre.
|
||
![]() |
||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
|
Så burde de jo tilbyde en version UDEN danske undertekster til dem som gerne vil have det billigere. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |