recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix i windows media center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix i windows media center

 Besvar Besvar Side  <1234 11>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 14:31
Ja, hvis din remote sender keyboard presses. Den bruger nemlig Internet Explorer til at vise videoerne i, så det er de alm. tastaturgenveje den bruger. Heldigvis minder de meget om dem der bruges i selve XBMC. Ellers skal du ind og lege med noget eventghost, så den laver om på dine remotetaster, når den mærker at IE er i fokus, og ændrer dem tilbage, når XBMC er i fokus. Det er lettere end det lyder, det med eventghost.
Til top
jhave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Februar-2011
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:56
Hej 

Så har jeg fået oprettet netflix, det ser jo rigtig smart ud men jeg kan ikke få den .exe fil installeret den melder en fejl under installationen.

Jeg bruger WMC i windows 7 64bit 

Nogen af jer der har samme problemer ?
Til top
Peter.ld Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.ld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af jhave jhave skrev:

Hej 

Så har jeg fået oprettet netflix, det ser jo rigtig smart ud men jeg kan ikke få den .exe fil installeret den melder en fejl under installationen.

Jeg bruger WMC i windows 7 64bit 

Nogen af jer der har samme problemer ?

Hvis du kigger efter, så er den til win8, sikkert derfor. Jeg tør næsten sige, glem alt om det, der kommer ikke en udvidelse fra ms.
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 20:27
Nu blev jeg nysgerrig alligevel ;-)
Med lidt fiksfakserier i Windows Firewall kan jeg installere plugin'en
 
Men ved start af Plugin'en får jeg denne fejl:
 
Hvis man googler lidt på ovenstående fejl kommer der masser af info som jeg ikke har trevlet igennem endnu.
 
Fik iøvrigt en ny knap "Sport" undervejs!!
 
 
Med en masse (fungerende) sportsresultater
/KL
 
 
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Hvis man googler lidt på ovenstående fejl kommer der masser af info som jeg ikke har trevlet igennem endnu. 
Der skal man vist bare løbe guiden internet igennem som er i media center..
 
Er så ikke lykkes mig at få det ind, selv om jeg har indstallert plugin, deaktiveret firewall... samt sat sprog og lokation til USA.. :( ved så ikke mere hvad jeg kan gøre.. (måske skal jeg helt konfigurer MCE forfra?)
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 21:12
For at få plugin installeret måtte jeg sætte Win7 til USA samt blokkere to IP adresser (65.55.57.251 og 65.55.186.113) udgående i firewallen. Så kunne jeg installere plugin'en men er så gået i stå. Lurer lidt på om det skyldes at jeg ikke kan aktivere et Mediacenter som en enhed via Netflix hjemmeside.
 
/KL
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 21:14
Glemte lige at jeg skulle køre c:\windows\ehome\mcupdate -uf til sidst
 
/KL
Til top
jhave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Februar-2011
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 21:23
Kommer du med en lille guide når du er færdig ?
Til top
vacDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vacDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 08:21
KL ser fornuftugt ud, jeg sidder også at roder med det, og er ved at få gå hår.
Til dem der snakker om XBMC, så netflix dertil er bare en browser den åbner, ikke særlig fedt.
Samsung LE40A656/676

Samsung HT-X715

Samsung SWA-4000

Samsung MR-00EA1
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 08:45
@vacDK, Hvor langt kan du komme med plugin? Samme sted som mig?
 
Jeg installerede en http(s) pakke sniffer (Fiddler2) og kan se at den fejler ved et kald til api.netflix.com
Ved alm. browser brug er der ikke kald til den server.
 
Det kan være at api.netflix.com ikke kender til os Danskere (Endnu)
 
/KL
 
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 08:50
Det er da ellers lige før at den virker. Man kan søge efter Danske film:
 
/KL
Til top
vacDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vacDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:42
Jeg er ike lige hjemme til at teste det, men fandt dette.
"t3chn0v1k1ng
I finally got the workaround to work step 1: close both media center and IE step 2: open IE and open the security tab in internet options. step 3: disable "protected mode" under INTERNET (you can re-enable it after the work around) step 4:clear all cache/temporary files step 5. log into Netflix in IE (play a couple seconds of a movie to double check that it works) step 6: open Media Center Netflix step 7: Stream movies again, (you can close IE, and re-enable protected mode) the work around should stay

Ok, I got this to work, also. Just make sure that when you are clearing out the cashe/history, that you take the checkmark away from "Preserve Favorite website data".

I think Netflix updated their server, but windows was trying to help by 'remembering' where and how to log on.  Clearing the cashe/history, and taking the checkmark away from "Preserve Favorite website data", made windows re-fetch everything.

I'm back up and running with Netflix."

source : http://experts.windows.com/frms/windows_entertainment_and_connected_home/f/114/t/98650.aspx

Måske the hjælper.

Samsung LE40A656/676

Samsung HT-X715

Samsung SWA-4000

Samsung MR-00EA1
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 11>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu