|
Netflix i windows media center |
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Forfatter | ||||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
1. Frodo findes ikke.... (nightly builds er det samme som "findes ikke" i en verden hvor ens media center skal virke hver gang hver dag) 2. Frodo har kun frontend til Live TV. Du skal stadig opsætte en anden backend hvis du vil se andet end sort skærm og alt efter valg er det netop noget med mange services ved siden af og kan godt mutere til rocket sience. 3. Så vidt jeg ved har frodo kun support for afspilning af blue ray image filer UDEN KOPI BESKYTTELSE og menuer virker ikke. Det har intet med ordentlig blue ray afspilning at gøre. Redigeret af gensplejs - 18-Oktober-2012 kl. 18:55 |
||||
![]() |
||||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
|||
Personligt regner jeg med at smide mit media center på win8 så snart der er release.
Der er et udemærket MetroUI app i win8 app store. |
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|||
Ja, men nu er der jo ikke noget Media Center i Win 8, medminde man køber Pro og en tilkøbspakke. Men Metro interfacet er korrekt, men det er ikke en App, det er det den nye GUI som kommer standard med Win 8. Jeg har skrevet lidt her om mine erfaringer med Win 8 http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=115482&title=win-8-dk-og-decodere
|
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
1. Nu er det godt nok et monthly build, og er betydelig mere stabil, end du tror. 2. Ja det kan jeg egentlig godt se. Og det er stadig i startfasen. Jeg skimtede det åbenbart for hurtigt, da jeg læste det, men jeg bruger det så heller ikke selv. 3. Jeg sagde jo netop også, at der ARBEJDES på fuld understøttelse af BD. Men at der nu, kun kan afspilles selve filmen. Og du har ret i, at kun ukrypterede BD'er understøttes, men så er det jo godt AnyDVD findes. Det har man vel i forvejen, for at undgå regionskodning. Men du har ret i, at PVR virker bedre i MC end i XBMC endnu, men MC er jo bestemt heller ikke fejlfri. Sidst jeg prøvede, var der jo ingen DVB-C, tekster ville ikke virke, og der skulle også rodes med DVBviewer og lignende. Hvor meget af det, der er gældende i dag, ved jeg så ikke. Jeg opgav DVB på HTPC for mange år siden, fordi det simpelthen er for besværligt. Siden er der kommet HDD support på TV, så jeg har slet ikke brug for det mere, eftersom vi ser ca. 4 timers live-TV i ugen herhjemme.
Nu bliver Pro jo den mindste udgave til x86 platformen, så det er ikke der problemet ligger. Den kommer i øvrigt kun til at koste 450kr fra ny, eller kun 250kr hvis du opgraderer fra Win XP, Vista eller 7. Media Center bliver IKKE tilkøb. Det skal ganske rigtig hentes efter køb, men ganske gratis. I andet afsnit nævnes det: http://gearnyt.dk/microsoft-offentliggor-priser-for-opgradering-til-windows-8-pro/ |
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||||
![]() |
||||
|||
Windows 8 Pro is designed to help tech enthusiasts obtain a broader set of Windows 8 technologies. Acquiring either the Windows 8 Media Center Pack or the Windows 8 Pro Pack gives you Media Center, including DVD playback (in Media Center, not in Media Player), broadcast TV recording and playback (DBV-T/S, ISDB-S/T, DMBH, and ATSC), and VOB file playback. Pricing for these Packs, as well as retail versions of Windows 8, will be announced closer to the release date.
|
||||
||||
![]() |
||||
|||
Ikke for at være en gammel sur stodder, men jeg tror altså mere på hvad Kæmpen selv siger!
|
||||
||||
![]() |
||||
|||
Manglede lige den siidste linie: To give you some indication of Media Center Pack pricing, it will be in line with marginal costs.
|
||||
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Det er du ellers så tit :P
Her kan du få nyheden fra kæmpen selv så da: http://blogs.windows.com/windows/b/bloggingwindows/archive/2012/07/02/upgrade-to-windows-8-pro-for-39-99.aspx Læs 3. og 4. linie i første afsnit. En anden gang, så tjek lige datoerne på dine links ;) Redigeret af Nagash - 19-Oktober-2012 kl. 02:59 |
||||
![]() |
||||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
|||
For at holde os til emnet, er det så nogen der er kommet videre ang. netflix ??
|
||||
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
||||
![]() |
||||
|||
Hvem fanden kunne vide at de skifter mening på kun 2 måneder. De har hidtil fastholdt, flere steder, at der skulle betales for Media Center delen også. Men det er da fint at de har ombestemt sig. Jeg vil i løbet af weekenden se om det så også holder, altså om jeg kan tilføje Media Center til min Win 8 pro, gratis
|
||||
||||
![]() |
||||
|||
Næ, det er sgu ikke nemt at blive klog på. Men de har dog ikke ændret beslutning siden de kom med den udtalelse i juli, så mon ikke det holder. Men ved ikke om du kan tjekke det i weekenden. Som jeg læser det, så kommer de valgmuligheder først på lanceringsdagen, altså den 26.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |