recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix i WMC Win 7? er det muligt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix i WMC Win 7? er det muligt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
benzon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juli-2007
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benzon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix i WMC Win 7? er det muligt
    Sendt: 18-November-2011 kl. 06:19
Hey nu har jeg en løsning på min pc der gør at jeg er i stand til at se Netflix, Hulu og diverse andre ting, så var det jeg tænkte findes der evt et plugin, eller noget andet der integrere netflix direkte i WMC  7 ?

Har prøvet og søge lidt men syntes ikke jeg kan finde en konklution desværre :(
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 22:01
Det er muligt da jeg selv havde det under min 1 uges test af netflix.

Det er noget med at du skal køre et script eller lignende da det kun understøttes af us Windows. Jeg kan desværre ikke huske linket men det er ikke nok med us vpn.
Til top
Munken17 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Juni-2011
Sted: Vanløse, DK
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munken17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 10:25
Hey Kasper.

Fandt du en løsning?
Jeg har selv samme problem... Kører en US win på min HTPC. Men det er vist ikke nok. Har "unblock-us" som DNS for at kunne se Netflix. Men får ikke muligheden for at se "internet Tv" i WMC.

jeg har forsøgt følgende (sakset fra en anden side):

1. from a cmd window as administrator ran: ipconfig /flushdns
  2. in same cmd window: cd c:\windows\ehome
  3. in same cmd window: start /wait mcupdate.exe -uf (took much longer than usual, but still did not work)
  4. from windows explorer, go to: C:\windows\ehome and right-click on mcupdate.exe and choose "run as administrator" - this is the step that finally installed updateablemarkup correctly
  5. start wmc and everything worked just fine and forced update within wmc now returns ok status
Som sagt har jeg ikke fået det til at virke, hvad har du forsøgt??
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu