recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix  - ingen titler i SuperHD mere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix - ingen titler i SuperHD mere

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 2032
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 13:38
Mærkeligt. Jeg kan melde at jeg også stadig har "super HD" logoet på netflix i Windows 8/10 appen (har lige tjekket) og svjh også i PS appen, hvor jeg i hvertfald er sikker på at jeg streamede 1080p på den serie jeg så i går aftes (da PS appen giver live info om det aktuelle opløsningstrin man er på)

At "Super HD" så stadig er så bitratemæssigt sløj en 1080p kvalitet, at man kan være i tvivl om det nu også er 1080p eller ej, er en anden snak.

Redigeret af TBC1 - 14-November-2014 kl. 14:13
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 23:50
Netflix app på min Pana blu-ray afspiller (320) skriver også kun "HD" nu ved fx Hawaii 5-0, men Win 8.1 har stadig "Super HD" for samme serie. Mærkeligt Confused
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 00:31
Netflix app på mit panasonic tv tæller langsomt op når jeg starter en serie, heunder 720HD og 1080HD, men den skriver ikke om det er i eller p
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 01:15
Tror bare det er fordi Windows appen ikke er opdateret endnu. Læste for nogle dage siden, i en nyhed i Flipboard appen, at Netflix ville stoppe med at bruge Super HD betegnelsen fremover. Men kvaliteten ville forblive det samme.

K_J - Det er altid p. Så vidt jeg ved, så sender de slet ikke noget i interlaced format.
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 08:57
Jeg har Fullrate og kører stadig 1080 og 2160.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu