|
Netflix - ingen titler i SuperHD mere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mærkeligt. Jeg kan melde at jeg også stadig har "super HD" logoet på netflix i Windows 8/10 appen (har lige tjekket) og svjh også i PS appen, hvor jeg i hvertfald er sikker på at jeg streamede 1080p på den serie jeg så i går aftes (da PS appen giver live info om det aktuelle opløsningstrin man er på)
At "Super HD" så stadig er så bitratemæssigt sløj en 1080p kvalitet, at man kan være i tvivl om det nu også er 1080p eller ej, er en anden snak. Redigeret af TBC1 - 14-November-2014 kl. 14:13 |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Netflix app på min Pana blu-ray afspiller (320) skriver også kun "HD" nu ved fx Hawaii 5-0, men Win 8.1 har stadig "Super HD" for samme serie. Mærkeligt
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 155 |
Netflix app på mit panasonic tv tæller langsomt op når jeg starter en serie, heunder 720HD og 1080HD, men den skriver ikke om det er i eller p
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Tror bare det er fordi Windows appen ikke er opdateret endnu. Læste for nogle dage siden, i en nyhed i Flipboard appen, at Netflix ville stoppe med at bruge Super HD betegnelsen fremover. Men kvaliteten ville forblive det samme.
K_J - Det er altid p. Så vidt jeg ved, så sender de slet ikke noget i interlaced format.
|
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Jeg har Fullrate og kører stadig 1080 og 2160.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |