recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix nu tilgængelig på Panasonic VIERA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix nu tilgængelig på Panasonic VIERA

 Besvar Besvar Side  123 12>
Forfatter
Besked
pedepop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Marts-2012
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pedepop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix nu tilgængelig på Panasonic VIERA
    Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 09:00
I går aftes opdagede jeg at Netflix nu er blevet tilgængeligt på mit Panasonic VIERA tv. Det må være fordi at tjenesten er ved at blive lanceret i Danmark. Og jeg kan fint bruge min amerikanske Netflix konto (via unblock-us.com. Så hvis du er Netflix bruger og har et Panasonic TV med VIERA så er det bare ind i Marked og download app'en :-)

Det er super fedt at man kan slippe for at slutte pc'en til fjernsynet for at se Netflix :-)
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 09:02
Det er det samme på LG TV! Yay :D 
Det lykkedes mig at logge ind med min amerikanske konto, direkte på mit tv! Det er sgu luksus :D
Til top
Det sorte får Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Det sorte får Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 09:27
Det lyder rigtig spændende. Hvordan er billedkvaliteten når I ser det igennem Viera på Panasonic TV'et?
Der findes ikke dårlig smag. Kun god smag, og den er dårlig!
Til top
pedepop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Marts-2012
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pedepop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af Det sorte får Det sorte får skrev:

Det lyder rigtig spændende. Hvordan er billedkvaliteten når I ser det igennem Viera på Panasonic TV'et?

På mit 42" Panasonic er kvaliteten super god og i HD. Når man starter en ny film så kan kvaliteten godt være lidt kornet men billedet bliver hurtigt skarpt. I øvrigt det samme man ser når man streamer til PC. Jeg vil sige at kvaliteten er sammenlignelig med en god Youtube video i HD.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 13:21
Gælder det kun nyere Pana'er eller kan en G20 være med?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 16:02
Har G20 overhovedet Viera Connect? Men jeg tjekkede på mit GT30, da folk begyndte at rapportere om at det var kommet til deres 2012 Panasonic produkter, men der var intet på mit. Tror vi med ældre produkter må undvære.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Har G20 overhovedet Viera Connect? Men jeg tjekkede på mit GT30, da folk begyndte at rapportere om at det var kommet til deres 2012 Panasonic produkter, men der var intet på mit. Tror vi med ældre produkter må undvære.

Jeg er ikke hjemme i denne weekend, så jeg tager muligvis fejl. Det kan være, at jeg forveksler det med Viera Cast? Jeg har i hvert fald Viera "Et eller andet" i min G20.
Til top
Cyberlion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juni-2012
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberlion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 19:56
Netflix er ikke dukket op på mit VT30y endnu. ;0(
Til top
Sanber Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sanber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 23:46
Hvis ikke Panasonic kommer med en netflix løsning til mit Panasonic model 2011 så har jeg købt mit sidste Panasonic produkt nogen sinde , deres reklame gik netop på at der ville blive udviklet nye app
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 01:17
Køb da for søren bare et Apple TV. Det fungerer alligevel ti gange bedre end enhver slatten Smart TV applikation.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 04:38
Tjo, jeg kan såmænd godt følge dig Naiera, men derfor har Sanber stadig ret i, at det er for ringe, når de netop kommet med det løfte.
Til top
Cyberlion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juni-2012
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberlion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 07:29
Oprindeligt skrevet af Sanber Sanber skrev:

Hvis ikke Panasonic kommer med en netflix løsning til mit Panasonic model 2011 så har jeg købt mit sidste Panasonic produkt nogen sinde , deres reklame gik netop på at der ville blive udviklet nye app





Fuldstændig enig!!  Jeg er også færdig med Panasonic hvis ikke snart de tager sig sammen.  Jeg har diskuteret helt vildt med dem flere gange for at få dem til at indrømme at de er blevet købt til at lukke for Netflix i deres software, men de vil bare ikke indrømme det, men kommer med en masse lamme undskyldninger i stedet for. Clap
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu