recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix nu tilgængelig på Panasonic VIERA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix nu tilgængelig på Panasonic VIERA

Besvar Besvar Side  <1234 12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af Sanber Sanber skrev:

Hvis ikke Panasonic kommer med en netflix løsning til mit Panasonic model 2011 så har jeg købt mit sidste Panasonic produkt nogen sinde , deres reklame gik netop på at der ville blive udviklet nye app
Jeg kiggede i går på mit WT50, og der var ikke noget, men det er kommet til i dag. Så mon ikke det kommer lidt efter lidt?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Køb da for søren bare et Apple TV. Det fungerer alligevel ti gange bedre end enhver slatten Smart TV applikation.

Der er IKKE Netflix på Apple TV - endnu da. :-(

mvh
Allan

Redigeret af Allan Jensen - 15-Oktober-2012 kl. 09:50
Til top
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 10:02
Det er på min Sony tv
VH
Speedy911
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Køb da for søren bare et Apple TV. Det fungerer alligevel ti gange bedre end enhver slatten Smart TV applikation.

mvh
Allan

Øhh...der har været Netflix på min Apple TV i mere end et år?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:

mvh
Allan

Jailbreaket/US yes - Dansk nope

Allan

Til top
Cyberlion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Juni-2012
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberlion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 11:01

mvh
Allan

Allan

Behøves ikke jailbreak.  Skal bare tro den er i USA, så kommer Netflix frem.  Det findes der masser af brugsanvisninger til på nettet.. 

Mvh
Frank
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af speedy911 speedy911 skrev:

Det er på min Sony tv

Hvilken model og hvor henne?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af Cyberlion Cyberlion skrev:

mvh
Allan

Allan

Behøves ikke jailbreak.  Skal bare tro den er i USA, så kommer Netflix frem.  Det findes der masser af brugsanvisninger til på nettet.. 

Mvh
Frank

Ja med fix/fax kan det lade sig gøre men det var ikke lige det jeg mente med første indlæg.

mvh
Allan

Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 11:08
Min Apple TV er ikke jailbreaket. Indtil der lanceres en dansk Netflix, er der i hvert fald ligeså meget Netflix på Apple TV som på diverse 'Smart' TVs
Til top
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af speedy911 speedy911 skrev:

Det er på min Sony tv

Hvilken model og hvor henne?

Sony HX 855, mener det var i streaming video, at den var. Samme sted som youtube ect ect.
VH
Speedy911
Til top
pedepop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Marts-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pedepop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 13:47
Jeg forstår ikke hvorfor TV producenterne ikke bare benytter Android til deres smart-tv del. Tilsyneladende hverken kan eller vil de supportere deres egne hjemmestrikkede platforme særlig længe, og det er da også fjollet at indholdsudbyderne skal udvikle apps til et hav af forskellige TV platforme.

OK - det er nok lidt en udfordring at få Androids touch-baserede brugerflade til at virke med en fjernbetjening, men det må da kunne lade sig gøre.

I virkeligheden skyldes det nok at TV producenterne gerne vil kontrollere deres egen platform så de kan tjene penge på det der bliver solgt gennem deres egen app-store - i stedet for at det er Google der score gevinsten hvis det var Android. Til gengæld er det gratis for producenterne at benytte Android, og det må alt andet lige betyde at de slipper for en masse bøvl og kan koncentrere sig om at lave fjernsyn.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af pedepop pedepop skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor TV producenterne ikke bare benytter Android til deres smart-tv del.

Tja, ifølge Eric Schmidt fra Google så skulle halvdelen af TV'ene på markedet være med Google TV i løbet af sommeren 2012...
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu