|
Netflix nu tilgængelig på Panasonic VIERA |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Forfatter | |||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jeg kiggede i går på mit WT50, og der var ikke noget, men det er kommet til i dag. Så mon ikke det kommer lidt efter lidt?
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
||||
Der er IKKE Netflix på Apple TV - endnu da. :-( mvh Allan
Redigeret af Allan Jensen - 15-Oktober-2012 kl. 09:50 |
|||||
![]() |
|||||
speedy911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 91 |
||||
Det er på min Sony tv
|
|||||
VH
Speedy911 |
|||||
![]() |
|||||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
||||
Øhh...der har været Netflix på min Apple TV i mere end et år? |
|||||
![]() |
|||||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
||||
Jailbreaket/US yes - Dansk nope Allan |
|||||
![]() |
|||||
Cyberlion ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2012 Status: Offline Point: 17 |
||||
Behøves ikke jailbreak. Skal bare tro den er i USA, så kommer Netflix frem. Det findes der masser af brugsanvisninger til på nettet.. Mvh Frank
|
|||||
![]() |
|||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||||
Hvilken model og hvor henne? |
|||||
![]() |
|||||
||||
Ja med fix/fax kan det lade sig gøre men det var ikke lige det jeg mente med første indlæg. mvh Allan |
|||||
![]() |
|||||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
||||
Min Apple TV er ikke jailbreaket. Indtil der lanceres en dansk Netflix, er der i hvert fald ligeså meget Netflix på Apple TV som på diverse 'Smart' TVs
|
|||||
![]() |
|||||
speedy911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 91 |
||||
Sony HX 855, mener det var i streaming video, at den var. Samme sted som youtube ect ect. |
|||||
VH
Speedy911 |
|||||
![]() |
|||||
pedepop ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2012 Status: Offline Point: 5 |
||||
Jeg forstår ikke hvorfor TV producenterne ikke bare benytter Android til deres smart-tv del. Tilsyneladende hverken kan eller vil de supportere deres egne hjemmestrikkede platforme særlig længe, og det er da også fjollet at indholdsudbyderne skal udvikle apps til et hav af forskellige TV platforme.
OK - det er nok lidt en udfordring at få Androids touch-baserede brugerflade til at virke med en fjernbetjening, men det må da kunne lade sig gøre. I virkeligheden skyldes det nok at TV producenterne gerne vil kontrollere deres egen platform så de kan tjene penge på det der bliver solgt gennem deres egen app-store - i stedet for at det er Google der score gevinsten hvis det var Android. Til gengæld er det gratis for producenterne at benytte Android, og det må alt andet lige betyde at de slipper for en masse bøvl og kan koncentrere sig om at lave fjernsyn.
|
|||||
![]() |
|||||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||||
Tja, ifølge Eric Schmidt fra Google så skulle halvdelen af TV'ene på markedet være med Google TV i løbet af sommeren 2012... |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |