recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix nu tilgængelig på Panasonic VIERA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix nu tilgængelig på Panasonic VIERA

 Besvar Besvar Side  <12345 12>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:



Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Køb da for søren bare et Apple TV. Det fungerer alligevel ti gange bedre end enhver slatten Smart TV applikation.

 
Der er IKKE Netflix på Apple TV - endnu da. :-(
 
mvh
Allan



Det kommer med garanti.
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 15:20
Jeg har sendt en mail til Panasonic for det kan ik passe at bare fordi man ik har det hel nye bliver man snydt...
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af pedepop pedepop skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor TV producenterne ikke bare benytter Android til deres smart-tv del. Tilsyneladende hverken kan eller vil de supportere deres egne hjemmestrikkede platforme særlig længe, og det er da også fjollet at indholdsudbyderne skal udvikle apps til et hav af forskellige TV platforme.

OK - det er nok lidt en udfordring at få Androids touch-baserede brugerflade til at virke med en fjernbetjening, men det må da kunne lade sig gøre.


Jamen, det kan Sony's Google TV Box. Kan dog ikke købes i DK endnu, så min er hentet i UK. Den har allerede Netflix, så jeg venter spændt på at det bliver tirsdag

J
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 15:35
Jeg har lige prøvet at kigge lidt på Netflix på mit VT50. Det ser ud som om det funker. Jeg kan da registrere mig Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 15:43
Svenskerne har fået Netflix på Apple TV nu.
Til top
Cyberlion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juni-2012
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberlion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af 3000 3000 skrev:

Jeg har sendt en mail til Panasonic for det kan ik passe at bare fordi man ik har det hel nye bliver man snydt...

Her er det latterlige svar der kommer derfra:


"Hej 

Vi kan desværre ikke svare på hvornår apps kommer til vores enheder, eller hvilke vi kommer til at have.

Dette må tiden vise

 Med venlig hilsen / Best Regards

xxx xxxxxx

Panasonic Support"



Redigeret af Cyberlion - 16-Oktober-2012 kl. 18:08
Til top
Cyberlion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juni-2012
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberlion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har lige prøvet at kigge lidt på Netflix på mit VT50. Det ser ud som om det funker. Jeg kan da registrere mig Tongue


Hej
Har du lige fået app´en i dag 


Redigeret af Cyberlion - 16-Oktober-2012 kl. 18:09
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af Cyberlion Cyberlion skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har lige prøvet at kigge lidt på Netflix på mit VT50. Det ser ud som om det funker. Jeg kan da registrere mig Tongue


Hej
Har du lige fået app´en i dag ??

Mvh
Frank
Det kan jeg ikke svare dig på. Jeg loadede en ny firmware den anden dag. Den kunne jo have været indbefattet derSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 16:58
Ja , den var i den nye firmware jeg downloadede i lørdags.
Jeg er mest spændt på at høre vedr. billedkvaliteten....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Cyberlion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juni-2012
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberlion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 18:39
Underligt det ikke er kommet på mit VT30....
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Cyberlion Cyberlion skrev:

Underligt det ikke er kommet på mit VT30....
Det er fordi, at det er en 2011 model. Og de skulle ikke komme på.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Cyberlion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juni-2012
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberlion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 18:55
Møgfirma. Sidste gang jeg køber Panasonic!!!!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu