|
Netflix og Hbo på projektor |
Besvar |
Forfatter | |
thomas36
Bruger Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juli-2016 kl. 21:24 |
Hey alle
Jeg går i tanker om at købe en projektor men den vil stort set kun blive brugt til Netflix og hbo så jeg tænker om den kvalitet er god nok til 100 til 120 tommers lærred Hilsen Thomas |
|
Pioneer Krp 500
Pioneer SC - LX73 Pioneer BDP - LX71 Jbl ls 60 Front Jbl ls 40 Bag Jbl ls center Jbl ls120p subwoofer |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer jo an på dine kvalitetskrav.
Jeg synes tit at kvaliteten er for ringe og så ser jeg det på TV.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
HBO Nordic er noget lårt. Men jeg ville heller ikke se på det på et 42" TV.
Netflix er helt fint på 108". Selvfølgelig er ikke alt lige pænt, men sådan er det jo også med Blu-ray, flow-TV og alt andet. |
|
flemmingkirk
Bruger Oprettet: 22-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er helt enig i at HBO ikke altid er for godt, dog synes jeg de nye serier er ok. NETFLIX er i langt hen ad vejen ok på projektor.
|
|
Flemming Kirk
|
|
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ser nogle gange HBO på 96 tommer med BenQ projektor. Jeg syntes at kvaliteten er ok, men ikke i top.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4589 |
Funktioner
Tak(0)
|
4K projektor? Netflix streamer jo i både 4K og HDR, men det kræver, at man enten har en indbygget app (og enheden HEVC) eller en af de få bokse, der tager Netflix i 4K (f.eks. Nvidia Shield). En PC kan ikke klare det.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi ser masser af film fra Netflix med en Benq på 128" lærred og er ganske tilfredse. Står valget mellem Netflix eller samme film på DVD vælger vi som regel Netflix.
Har ingen erfaring med HBO. |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
HomeTheater
Super bruger Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et lærred på 86" som jeg sidder 2,7m fra. Netflix fra appen i min nvidia shield er udmærket. HBO castet via Nvidia shield, er okay, det kan godt ses, men det ville være rart med en forbedring af billedkvaliten
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |