recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix og Viaplay på projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix og Viaplay på projektor

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2021 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

  Den har samme indstillinger som Nokia boksen, men vil ikke køre de tjenester.

Hej.

Vi har en Android Boks som er købt på et 24 timers udsalg til 20$ incl. forsendelse.

Den er født med Android 9 og en fabriksinstalleret Netflix.
Da fabrikanten gratis opgraderede til Android 10, virkede Netflix selvfølgelig stadigvæk.
Og når jeg skifter tilbage til Android ver 9, virker den fabriksinstallerede Netflix selvfølgelig stadig, det er jo samme firma der har leveret både Android til boksen samt den fabriksinstallerede Netflix.  

Kan problemet være at nVidea aldrig har opgraderet deres shield fra Android TV ver 9 og til ver 10?
Mens Netflix selvfølgelig løbende har opgraderet til versioner der bruger funktioner i Android TV 10?

Men hvem vil I give skylden?
nVidea der ikke opgraderer til Android TV 10?
Eller Netflix der tillader sig at bruge funktioner i Android TV 10?
Eller nogle helt andre?

Hilsen Carsten.


Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af henriettehaa henriettehaa skrev:

men vil AppleBox virke -når cromecast og de andre ting jeg har forsøgt ikke virker🤔. 
Er der mon så et bud på en billig projektor som virker😂. 
Som sagt er jeg slet ikke kritisk med lyd og billede -gider bare ikke at have et tv stående -meget smartere med et lærred der kan køres på. 

En Apple boks leverer er HDMI signal med både lyd og bilede, det burde virke på alt der har et HDMI stik


Det samme gælder ALLE andre bokse der leverer både lyd og billede via HDMI, inkl. det der beskrives der allerede var prøvet - Så hvordan én specifik HDMI udrustet enhed skulle kunne ende som løsningen over andre giver i denne sammenhæng absolut ingen mening og jeg fatter ikke hvordan men med respekten for sig selv i behold kan finde på at anbefale indkøb af yderligere udstyr, der ikke vil gøre nogen forskel i sig selv, før det grundlæggende problem og dets indstillinger bliver løst - hvilket trådstarter da så heldigvis selv har fundet ud af i mellemtiden.


Der er prøvet at få billede fra iPhone til projektor, der var ikke prøvet at få billede fra boks til projektor.
Derfor giver dit indlæg ikke mening.
Og hvad var løsningen, var det indkøb at boks som jeg forslog ?

Jeg hørte det sådan at du skrev at det skulle være en Apple boks, selv om jeg læse at brugeren omtalte at have en Android boks - hvorfor jeg gjorde min åbenbart delvist misforståede indsigelse, da det jo åbenlyst ikke ville hjælpe at skifte fra en HDMI udrustet boks til en anden som jeg troede der blev tilrådet - Skal da beklage hvis jeg misforstod sammenhængen og trådkonteksten, jeg ville alene påpege at det ikke ville give mening af spilde penge på en ny HDMI udrustet boks, hvis man allerede havde én.

Redigeret af TBC1 - 06-September-2021 kl. 18:04
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu