|
Netflix og Viaplay på projektor |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej. Når jeg ser på billedet er det hvad jeg vil kalde en X96 MINI Android boks. Her er et link til en Android 9 Firmware til den: 'FIRMWARE: ANDROID 9 FOR THE TV-BOX X96 MINI WITH S905W SOC (08-31-2020)' Jeg ved ikke om du kender en, der kan hjælpe dig med at opgradere firmwaren? Men alle Android bokse er meget dyrere i Danmark end i resten af EU. Så jeg vil hellere forslå dig at bestille efterfølgeren til min egen Android boks fra Frankrig. Det hedder H96 Max V11. Og den kører det nyeste Android 11. Ellers bruges Android bokse til mange forskellige formål. Og til mange af formålene er den medleverede fjernbetjening udmærket. Men til streaming duer de ikke. Til streaming har jeg lyst til at vise jer en 5:48 min lang YouTube om en air mouse G30 2.4G Gyroscope Wireless Air Mouse 33 Keys IR Learning Smart Voice Remote Control: Den koster ca 100 Dkr. + porto fra Frankrig. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 04-September-2021 kl. 12:17 |
||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Remoten til både Shield og Nokia boksen er der absolut intet i vejen med at bruge på nogen måde, de virker fint til alle funktioner, naturligt nok, da de er beregnet dertil, det gør remoten til TVet også på alle funktionerne der er på boksene.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
henriettehaa
Ny bruger Oprettet: 03-September-2021 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
yaaaayyy….. så fik blondinen gang i skidtet -men både billede og lyd med Android Tv.
Tuuusind tak for hjælpen -og tålmodigheden 💯😊
|
||||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1085 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har ingen erfaringer med Android bokse, men hvis man allerede har en iPhone, så kan man også bruge den som fjernbetjening til Apple tv. |
||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||
Furry
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis du var klog, ville du lave så mange dumme indlæg. |
||||
|
||||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1983 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det samme gælder ALLE andre bokse der leverer både lyd og billede via HDMI, inkl. det der beskrives der allerede var prøvet - Så hvordan én specifik HDMI udrustet enhed skulle kunne ende som løsningen over andre giver i denne sammenhæng absolut ingen mening og jeg fatter ikke hvordan men med respekten for sig selv i behold kan finde på at anbefale indkøb af yderligere udstyr, der ikke vil gøre nogen forskel i sig selv, før det grundlæggende problem og dets indstillinger bliver løst - hvilket trådstarter da så heldigvis selv har fundet ud af i mellemtiden. Redigeret af TBC1 - 05-September-2021 kl. 12:22 |
||||
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K |
||||
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Og heldigvis uden at beskrive hvordan, således at mystikken kan leve videre.
|
||||
henriettehaa
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har ingen idé om det. Det virkede ikke med cromecast eller hdmi kabel fra iPhone. Jeg fik foreslået en Android tv boks, forsøgte det, og det virkede. Har absolut ingen forstand på det, til at vide hvorfor🤷♀️😊 -men fedt at det virker.
|
||||
Furry
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der er prøvet at få billede fra iPhone til projektor, der var ikke prøvet at få billede fra boks til projektor. Derfor giver dit indlæg ikke mening. Og hvad var løsningen, var det indkøb at boks som jeg forslog ? |
||||
|
||||
henriettehaa
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg fik problemet løst vha. Android tv boks, som jeg har skrevet længere oppe i tråden. Og så fedt at det virker, selv om jeg ikke fatter hvorfor🤪
|
||||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1011 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Brugerfejl ...
Redigeret af longjohn2 - 05-September-2021 kl. 16:40 |
||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den har samme indstillinger som Nokia boksen, men vil ikke køre de tjenester.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |