|
Netflix og Viaplay på projektor |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej. Vi har en Android Boks som er købt på et 24 timers udsalg til 20$ incl. forsendelse. Den er født med Android 9 og en fabriksinstalleret Netflix. Da fabrikanten gratis opgraderede til Android 10, virkede Netflix selvfølgelig stadigvæk. Og når jeg skifter tilbage til Android ver 9, virker den fabriksinstallerede Netflix selvfølgelig stadig, det er jo samme firma der har leveret både Android til boksen samt den fabriksinstallerede Netflix. Kan problemet være at nVidea aldrig har opgraderet deres shield fra Android TV ver 9 og til ver 10? Mens Netflix selvfølgelig løbende har opgraderet til versioner der bruger funktioner i Android TV 10? Men hvem vil I give skylden? nVidea der ikke opgraderer til Android TV 10? Eller Netflix der tillader sig at bruge funktioner i Android TV 10? Eller nogle helt andre? Hilsen Carsten. |
||||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg hørte det sådan at du skrev at det skulle være en Apple boks, selv om jeg læse at brugeren omtalte at have en Android boks - hvorfor jeg gjorde min åbenbart delvist misforståede indsigelse, da det jo åbenlyst ikke ville hjælpe at skifte fra en HDMI udrustet boks til en anden som jeg troede der blev tilrådet - Skal da beklage hvis jeg misforstod sammenhængen og trådkonteksten, jeg ville alene påpege at det ikke ville give mening af spilde penge på en ny HDMI udrustet boks, hvis man allerede havde én. Redigeret af TBC1 - 06-September-2021 kl. 18:04 |
||||
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
||||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |