|
Netflix og VPN |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Nagash OK, men skal man ind og pille i sin router ??
Eller kan man installere på Ipad og se netflix på sit tv via apple tv |
||||
![]() |
||||
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
|||
Jeg havde en masse problemer med unblock, hvilket også kan ses at andre har på deres support side, men fedt hvis det stadig virker. Er det med den originale dns?
|
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Enten skal du gøre det i routeren og så virker det på alle enheder, der er tilsluttet den. Ellers skal du gøre det i hver enkelt af dine enheder. Hvis det fx er Airplay, så skal de gøres både på din iPhone/iPad OG på din ATV. |
||||
![]() |
||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
|||
Netflix virker heller ikke mere hos mig og hvis man tjekker unblocks twitter konto eller FB side, så er der rigtig mange, hvor det heller ikke virker mere. Redigeret af mufcdk1974 - 19-Februar-2016 kl. 19:51 |
||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||
![]() |
||||
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
|||
Testede det lige igen og med samme nedslående resultat. Fik en enkelt film til at køre, men efterfølgende fik jeg denne fejl.
Det er det samme som i sidste uge, så det er vist med at nye det så længe det virker. Redigeret af Bconrad - 19-Februar-2016 kl. 19:56 |
||||
![]() |
||||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
|||
Det er IKKE korrekt. Vi kører unblock-us på ipad, den kan snildt airplaye selv om der ikke er ændret i opsætning på ATV4 (Virker også med ATV3 for den sags skyld). |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg kan så godt streame fra Canada, men ikke fra England. Det er lidt noget rod, men der er vel ikke andet end at prøve sig lidt frem.
|
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Laver du skærmspejling eller ægte Airplay? Men hvis det virker uden opsætning i ATV, så er det jo bare fedt :-) Til jer der begynder at opleve problemer med Unblock us eller andre services, så prøv at skifte til et andet land og så tilbage til det I vil bruge. Du får nemlig ikke samme IP, hver gang du vælger fx USA. Og det er kun specifikke IP'er Netflix blokerer.
|
||||
![]() |
||||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
|||
Ægte airplay. Bruger det stort kun til Netflix. |
||||
![]() |
||||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
|||
Ægte airplay. Bruger det stort kun til Netflix
Hmm.. det kan jeg ikke forstå du kan - men godt for dig. kan du også gøre det med bbc iplayer ?
Redigeret af Niller55 - 20-Februar-2016 kl. 10:58 |
||||
![]() |
||||
|||
Hvad kan du ikke forstå? Skal nok prøve med BBC senere i dag. |
||||
![]() |
||||
|||
Skal man være logget på engelsk iTunes for at hente deres iPlayer?
Så gider jeg ikke bøvle med det. Når jeg søger kommer der kun News og Sport fra BBC |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |