|
Netflix og VPN |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - når du bruger netflix på din ipad så har du en ip adr. i usa - og din atv4 har en anden i ip i dk. så burde de ikke kunne snakke sammen
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
du bør på din ipad kunne bruge safari og iplayer - det kan jeg.
Ja hvis du vil have den rigtige iplayer så skal du været logget på engelsk iTunes
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
Jo, for den overtager bare den stream der kommer fra ipad'en.
Det har altså altid fungeret sådan, også hos alle andre jeg kender der har samme setup. Jeg bruger det, så vores unger kan se netflix med danske tekster, og fruen kan streame West Wing uden bøvl. |
|
![]() |
|
OK - og du kan lave alt muligt andet med din ipad mens dit tv viser netflix ?
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Hej Jeg har nu prøvet unblock-us via min ipad. Den kommer op, viser at jeg er i "Tyskland", og den finder den pågældende serie i Tysk arkiv. Jeg kan afspille den PÅ min ipad, men den vil ikke afspille den, hverken når jeg kaster til Chromecast eller Airplay over ATV Er du sikker på, at der ikke skal fuskes i routeren ? Den kommer op og skriver, at der er problemer med af afspille den. Er sgu sikker på, at det er fordi mit ATV har DK IP
(Men er jo ikke sikker)
|
|
![]() |
|
Du kan jo prøve med skærmspejling, det virker for nogen uden det hakker, men ikke hos mig - det hakker og et dårligt billed - men det har noget med ens router at gøre, hvor stærk den er osv. det skal jeg ikke gøre mig klog på
Redigeret af Niller55 - 20-Februar-2016 kl. 14:10 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
Altså jeg har KUN rodet med DNS på iPad... |
|
![]() |
|
Ja, det sædvanlige. Streamen stopper, hvis der f.eks. kommer en video der begynder at køre på facebook. men det gør streamen jo også, hvis man streamer radio via airplay. |
|
![]() |
|
Ja, det sædvanlige. Streamen stopper, hvis der f.eks. kommer en video der begynder at køre på facebook. men det gør streamen jo også, hvis man streamer radio via airplay.
Ja - det er klart nok - nå jeg gir op med at forstå hvordan du gør det uden at du har været i din router og ændre noget - bare det var mig.. ;-)) Men ikke det store problem, jeg har android minix ( som jo også har airplay ) hvor der er vpn på og det køre fint der ( selvfølgelig ikke netflix som bare køre som møg på de fleste android ) bruger det mest til bbc iplayer og kodi
Redigeret af Niller55 - 20-Februar-2016 kl. 15:02 |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Du skal enten ændre dine DNS på router, så "rammer" Unblock alt udstyr på Lan. Alternativt skal du sætte DNS på hver enkelt af de enheder du ønsker skal "rammes" af Unblock.
|
|
![]() |
|
Har faktisk også en miniX, H8 tror jeg den hedder... Har overhovedet ikke brugt den efter jeg fik ATV4 med Infuse Pro... Det synes jeg faktisk kører bedre end Kodi. Plus at det kan videresende DTS. |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Mange tak for svaret
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |