|
Netflix og VPN |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ændret DNS på vores iPads
Vi kan sagtens se det på iPads, men ikke hvis vi vil have det op på TV'et, via ATV eller Chromecast |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg tror ikke du kan få Chromecast til at virke, da du ikke kan ændre dns på den. Måske hvis du ændrer dns i routeren, men det har jeg ikke prøvet.
Prøv at ændre dns i ATV også, så burde ATV nok virke.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er ikke nok at ændre DNS i router, når det gælder Chromecast. Du skal også blokere 8.8.8.8 og 8.8.4.4.
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
At snyde Chromecast er en mere avanceret opgave, der skal som sagt blokeres for Googles DNS, og så skal Google DNS kald routes til en anden IP.
Der findes guides på nettet til den operation. Men dit ATV burde ikke være et problem, der skal du ind under netværk på ATV og manuelt ændre DNS. Unblock-US har guides liggende til det mest gængse udstyr. https://www.unblock-us.com/how-to-set-up/ |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Hmmm Jeg prøvede lige PIA Det virker Uden jeg gør noget andet, end at installere den på iPad
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |