|
Netflix på ATV2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 09:56 |
Jeg har brug for hjælp:
Ligegyldigt hvad jeg gør, kan jeg ikke få lov at logge på Netflix på min ATV (jailbreaket). Jeg startede med at oprette en konto på US siden via unblock-us, afinstallerede unblock-us og kan så logge på computeren, men det hele er på amerikansk. Kunne dog ikke få lov at logge ind på min ATV Opsagde derfor den amerikanske version og oprettede en ny dansk med en anden emailadresse og kan uden problemer logge på computeren, men kan stadig ikke få lov at logge på fra ATV Nogen der ved hvad jeg skal gøre hvis jeg vil se Netflix på ATV?
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kontakte NetFlix i Danmark?
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
Du har naturligvis husket at skifte lokalitet på ATV ?? Dansk iTunes osv ?
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Har tjekket alle indstillinger på ATV og kan stadig ikke logge på :-(
|
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 722 |
Jeg har den amerikanske version, og kører jeg udenom unblock kommer jeg fint ind på den danske version. Faktisk har jeg både US og DK til en pris, nemlig den amerikanske.
Prøv at resette Apple TV - og du kører uden VPN nu, ikke? |
|
Steen
|
|
![]() |
|
Fik det til at virke :-) Det viser sig at det går galt hvis man ikke bruger den originale fjernbetjening til at logge ind. Jeg brugte min Ipad og det kan Netflix åbenbart ikke finde ud af
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |