recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på Bravia
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på Bravia

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på Bravia
    Sendt: 12-September-2012 kl. 23:44
er der nogen, der har haft held med at få installeret Netflix på et Sony Bravia?

jeg har i forvejen netflix via appletv og ps3, og vil gerne have adgangen på mit nye tv.

kan dog ikke finde ud af at få appen på?

er det mon fordi et europæisk tv blot ikke tillader det?

jeg har prøvet at vælge storbritanien som landekode (det hjalp på wii), men uden held. (naturligvis er dns ændret med unblock-us.

Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2010
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 02:21
Hvis dit sony TV er under 3 år ammelt burde det virke.

Mit er sat op med US dns via unblock-us.com og amerikansk netflix konto.

Efter at have sat netværk op manuelt med dns adressen fra unblock-us (samme som jeg bruger på ATV), tog jeg strømmen fra tv'et i 10 sek, opdaerede internet indhold, og wupti så var netflix, hulu osv der
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2010
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 02:26
Ups glemte: jeg kan ikke sætte land op på mit 46EX721, sprog er sat til Dansk, og det er en dansk model. Hvis du kan vælge land skal det nok være USA

Prøv at tage strømmen, og så opdatere internetindold, så burde den være der.
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 09:50
takker for info

man kan kun vælge europæiske lande, har prøvet med dk og england

jeg prøver at tage strømmen, og se om det hjælper

Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 23:01
og jeg kan afsløre at det virkede - tak for hjælpen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu