|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
sigma6 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 25-November-2011 kl. 11:18 |
|
Hej.
Jeg har oprettet en konto på unlock og tastet dsn som jeg fik, ind på mit tv. Jeg har også oprettet en konto på netflix. Men hvordan kan jeg se netflix på mit tv? Der er ikke nogle genveje på mit vieracast. Mvh Frank.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Mon ikke det kræver at den Aplikation er installeret på TVet.? Men er den ikke kun forbeholdt USA.?
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
sigma6 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Jo. Men app'en må vel være et eller andet sted i softwaren på tv'et?
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4658 |
![]() |
|
Panasonic låser som udgangspunkt deres Europæiske Tv til Europa, så selvom du bruger unblock-us, vil du ikke kunne se de amerikanske App. App'en ligger ikke noget sted i Tv'ets software, men skal hentes gennem App Store.
Der er den mulighed, at Tv'et ændres til "USA" i servicemenuen, men det er ikke noget jeg kan opfordre til. Grunden til at det lader sig gøre at få Netflix på eksempelvis Samsung eller Sony Tv, skyldes, at de ikke er låst til regioner.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Træls
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Den kan da bruges til You Tube og andre Web TV services.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var for at kunne se en masse film og serier i god kvalitet. Jeg har prøvet viaplay via min pc, men det var en ringe kvalitet.
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4658 |
![]() |
|
Min oplevelse er, at de Netflix Apps der ligger i "Smart TV" ikke leverer særlig god kvalitet, da de ikke understøtter smooth streaming. Streaming-linjen startes således i lav billedkvalitet uanset din hastighed på internetforbindelsen. Hvis du vil have Netlfix i god billedkvalitet kan jeg helt bestemt anbefale at køre det via Apple TV 2 boksen. Den er eminent sammen med Netflix, og du kan styre alle herlighederne med iPhone/iPod/iPad, hvis du ejer en af de enheder.
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad hvis jeg kører gennem xbox?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det har jeg desværre ikke erfaring med.
|
||
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12360 |
![]() |
|
Roku og PS3 virker også rigtig godt med Netflix. Dog kan det anbefales at smide et netværkskabel i sidstnævnte, hvis man har en af dem med langsomt trådløst netværk.
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |