|
NetFlix på Panasonic TX-P50G30Y |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Perj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2014 kl. 23:57 |
Hej
Er der nogen der har haft succes med at få Netflix til at fungere på et Panasonic
TX-P50G30Y plasma tv. Modellen er fra 2011, det kan man så diskutere om er gammelt eller ikke, men jeg ved ikke lige hvor jeg skal finde dette. Forslag? Hilsen Per |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit GT30 (magen til din, bare med 3D), har ikke Netflix. Selvom de amerikanske versioner af Panasonic fra 2011 havde Netflix, så har de europæiske desværre ikke. Og modsat fx Samsung og LG, kan den heller ikke snydes med amerikansk IP.
Billigste mulighed lige pt. er en Chromecast. Kræver dog en Android eller Apple telefon eller tablet. Men har de fleste ikke det efterhånden.
Redigeret af Nagash - 25-August-2014 kl. 02:16 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Per, du finder det i elgiganten, pakket i en sort fin lille kasse kaldet Apple TV. Den er en af de bedste Netflix "afspillere" og kan bruge dit fjernsyns fjernbetjening, hvis du programmerer den rigtigt.
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |