|
Netflix på ps3 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ib Svendsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Ukke
Det virker bare sammen med en Android telefon...takker
|
|
![]() |
|
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Netflix' servere var nede en del gange i går. Unblock-us postede sågar en besked om det på deres supportside, fordi de fik så mange mails om det. Du kan tjekke status på Netflix (og andre) her: http://downrightnow.com
|
|
![]() |
|
stro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2010 Status: Offline Point: 63 |
Jeg har nu rodet en del med at få Netflix ind på min PS3, men jeg kan ikke helt greje hvordan man skal gøre.
Er der en som kan fortælle mig hvordan jeg skal gøre? |
|
![]() |
|
stro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2010 Status: Offline Point: 63 |
Man kan jo også bare spørge sin 10 årige datter
![]() Nu ser vi så om det virker, det gør nemlig på Wii'en. |
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Meget mystisk var hjeme med en ven der også kørre med amr konto hvor ps3 virket uden problemer på den danske netflix? Han har slim ligsom mig så ved virkelig ik hvad der er problemet
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
jeppiz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Hej,
Fandt du ud af hvad der skulle til for at installere Netflix på PS3. Jeg kan ikke finde App'en i PlayStation Store... Leder jeg et forkert sted? /Jeppiz
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
På xcross-baren i menuen tv tjenester (hvor netflix vil ligge efter installation), skal man vælge den øverste dimmer hvis ikke jeg husker forkert, også kommer man ind i en agtig "app store" for videotjenester hvor man kan installere netflix. Havde også problemer med at finde det efter jeg kom til at slette det
|
|
![]() |
|
Hebbel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Oktober-2012 Status: Offline Point: 1 |
Højst sandsynligt et vanvittigt dumt spørgsmål, men er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg logger ud fra netflix på min PS3? Jeg har et login til den britiske netflix, som jeg gerne vil prøve og overvejer at ændre det til det amerikanske i stedet for det Danske, men for at kunne gøre det skal jeg vel logge ud fra det danske på min playstation?
Håber der er nogen som kan hjælpe :) Mvh Hebbel |
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
Tror du skal lave en UK PSN konto så, også logge på PS3 med den uk bruger. Tror ikke man kan logge/på med forskellige brugere inde fra PS3 på netflix.
|
|
![]() |
|
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Log ud af netflix fra din telefon eller tablet. Derefter går du ind på unblock-us og sætter den op til det land som du ønsker og logger så ind igen via tablet eller telefon og vupti...:-) |
|
![]() |
|
nileg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 33 |
Man kan også holde start og select inde på samme tid, lige efter man har trykket på x
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |