|
Netflix på PS3 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
pa2412
Junior bruger Oprettet: 01-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 12:37 |
Hej,
Jeg har forsøgt at få Netflix til at fungere på min PS3. Har fuldt de råd der er givet i tidligere tråd her på siden. Har en US bruger på playstation network, har fuldt guiden på "Un Block US" til opsætning af DNS. Jeg kan hente både HULU+ og VUDU. Har også forsøgt at gå på netflix hjemmeside via playstation, men bliver ikke spurgt om jeg vil downloade netflix, som andre åbenbart gør. Er der nogen herinde som har en ide til hvad jeg gør forkert?
|
|
rapsacdk
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder mærkeligt. Ved godt det ikke hjælper dig men den fremgangsmåde du selv nævner er præcis den måde jeg har gjort det på og det spiller.
|
|
pa2412
Funktioner
Tak(0)
|
Har du opgivet en adresse hos netflix eller bare en e-mail?
|
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er ikke nok med en email adr. når du endelig får hentet den applikation ned, så kommer det næste problem, at du skal taste kredit kort oplysninger ind, og landet USA er fastlåst, så det kræver lidt omgåelse af kreditkort lovgivningen, når du f.eks opretter et pre-paid visa og oplyser ejerskab som værende på en adr i usa. så det anbefales ikke.. men vistnok kun den eneste måde du kan få det. altså ved bedrageri. så no go.. EDIT: måske lidt overdrevet.. du kan selvf. få det igennem en ven i usa, som køber abbo, hvis personen ikke allerede har det, så er det bare at logge ind med personens email og aktivere din PS3, og du har fuld adgang til det personen betaler for, sålænge du bruger unblock-us.com t.eks... Redigeret af pendec - 06-Juli-2011 kl. 16:17 |
|
pa2412
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Pendec,
Har ellers læst mig til at det ikke er et problem hos netflix. Jeg kan godt få adgang via PC med et dansk kreditkort. Derimod kan man vist ikke oprette adgang til HULU+ uden et amerikansk kreditkort, eller en omgåelse - ikke at jeg har selv har forsøgt, men har læst at flere har fundet kreative løsninger. |
|
bruger udmeldt 5
Funktioner
Tak(0)
|
du har vist ret!
det er ikke netflix, men hulu+ er problematisk..
|
|
pa2412
Funktioner
Tak(0)
|
Har nu prøvet forskelligt og fundet ud at at jeg rent faktisk kommer ind på den korrekte side, men den er helt blank?
Er der nogen der har ide om hvordan det kan være? |
|
bruger udmeldt 5
Funktioner
Tak(0)
|
har du ikke betalt for unblock-us, så får du sikkert blanke sider tilbage, så det er jo en sikker måde at blokere dig på...
|
|
pa2412
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, jeg har Unblock-US. Hjemmesiden kommer frem når jeg taster linket ind via PC'en. Kan også komme på netflix "normale" hjemmeside via PS3 og logge på som bruger. Det er underligt for siden loader, men er kun rød, med "terms of use" for neden og ellers intet. Hvorfor den ikke bliver vist fatter jeg simpelthen ikke.
Linket er: http://www.netflix.com/NRD/PS3WN |
|
bruger udmeldt 5
Funktioner
Tak(0)
|
det lyder stadig som dns er fejlen.. så du bør overveje at dobbeltcheck ps3 virkelig kører med korrekt dns, før du fortsætter, der ser du under indstillinger.
kan anbefales at hardcode dns fra unblock ind istedet for på dhcp serveren. næste er jo at du på pc'n måske gør det samme og så får oprettet en konto på pc med kort, før du går videre.. |
|
ckfwolf
Ny bruger Oprettet: 10-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har præcis samme problem og forsøgt en milliard ting som har virkede for jer andre. Her svar fra US-Unblock på min første forespørgsel som desværre ikke virkede eller gav samme resultat som nogle af os uheldige har oplevet: You can try to open http://www.netflix.com/ps3wn from PS3 browser and it Og mit svar til dem:
Thanks for your fast reply to my problem. Tried the link this morning but unfortunately it links me to a nearly empty large red netflix page (I can only see the 2 disclaimer lines at the bottom of the page). I have seen this "empty" page before in earlier attempts and is also the same thing other people have described in Danish internet forums. For some people it works and others that I have been reading about and myself have tried "everything" but still without success.
Some facts that may or may not be of importance: - I'm still trial member - however everything else works (Netflix on my ipad, imac - vudu and hulu from US sites on PSN and when I tried the UK PSN account also ITV and Lovefilm) - so basically everything works on the PS3 except Netflix - I'm using the DNS on my netgear router over a cable connection (50mb/5mb) - no port forwarding or anything else changed than the DNS - Have tried some of your other DNS - Have tried also to set the PS3 to manual DNS (with and without router settings changed) - I have tried the setup on an old "fat" first release PS3 and now on an brand new slim 320 unpacked yesterday (both act the same) - I have tried to re-set the PS3 and log on with several US PSN accounts (to check and avoid old activation settings) - Some people have mentioned the clock having to be synchronous and it is set to internet connected eastern US time - I use the analogue PS3 TV connection not HDMI Er der nogen der har haft samme problemer og løst den her? /C
|
|
ckfwolf
Ny bruger Oprettet: 10-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har været den del i kontakt med support hos unblock-us og der er nu fundet en løsning som virkede for mig. De har oprettet et specielt link til netflix her: http://ps3.unblock-us.com/
Brug din ps3 browser til at åbne (husk at have opdateret ps til version 3.70) og så åbner ps storen med mulighed for netflix download. C |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |