|
Netflix på PS3 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
pa2412 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Ckfwolf,
Fantastisk, det var tricket, nu virker det. Du var mere udholdende end jeg var. Takker mange gange. Pa
|
|
![]() |
|
fed1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Status: Offline Point: 26 |
Hej. Tak for tippet. Dog skal man (jeg skulle) have en amerikansk psn konto for at kunne bruge linket. Ind på fakenamegenerator.com og klikke løs til man får en adresse i Californien (ingen moms og dermed billigere at købe spil (gælder også når man bruger iTunes)). Adressen brugte jeg så når jeg skulle oprette en ny bruge på psn. Derefter det link du postede og så kørte det :-) fornøjelse! Har dog kun fået det til at virke på ipaden ved at bruge en VPN jeg har adgang til i forvejen, men hva!
|
|
![]() |
|
isniels ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-April-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |