recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NetFlix på TV, hvordan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NetFlix på TV, hvordan

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 13:44
Tak for links. 

- Hvad er så bedst? Spare en hund, og købe Apple TV? Eller smide penge efter en Roku? 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Mikkel.Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2011
Sted: Nordjylland
Point: 214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 13:53
Rune:

Lav din egen tråd, tak
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 13:55
Skal være ærlig og sige jeg aldrig har ejet et ATV. Men Roku'en kører fuldstændig smerte frit, og har ikke på noget tidspunkt fortrudt jeg byttede min DuneTV101 ud til fordel for Roku. 
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Mikkel.Hansen Mikkel.Hansen skrev:

Rune:

Lav din egen tråd, tak

Så du mener ikke det kan komme dig til gode? Efter hvad jeg kan se, leder du efter alternativ til en afspiller, da dit tv ikke kan afspille Netflix? 

Men skal da nok holde mig langt fra din tråd.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Mikkel.Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2011
Sted: Nordjylland
Point: 214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:04
Tak
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg kan også varmt anbefale Apple TV, som Netflix-afspiller.

I USA er der mange der er glade for Roku-boksene som billigere alternativ, men de er stadig ikke i Danmark. Lur mig om de dog ikke er på vej med alle disse streamingtjenester, som der er på vej til Norden.

Roku er fint, men hvad angår Netflix er Apple TV bare bedre. Når Roku så skal importeres burde valget være nemt nok. Selve applikationen på Apple TV er hurtigere, og selve dimsen er nok også noget mere relevant for brugere der vil have dansk indhold.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Tak for links. 

- Hvad er så bedst? Spare en hund, og købe Apple TV? Eller smide penge efter en Roku? 

Roku kan tusinde forskellige ting. Udelukkende til Netflix ville jeg vælge Apple TV.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:17

Rune:

Lav din egen tråd, tak

Forklar mig lige hvorfor folk skal bruge energi på at hjælpe dig med dén holdning. TÆNK hvis der var andre end dig der fik noget ud af den her tråd, det ville da være frygteligt.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 15:12
Nu skal jeg jo passe på jeg ikke blive smidt ud af tråden, men prøver alligevelWink
Hvis man ikke har andre Apple produkter i hjemmet, vil en Roku så ikke være at foretrække? Siden den kan betjenes med en android mobil (Hvilket jeg har).

Af rent nysgerrighed, hvad gør Apple TV bedre end Roku til Netflix?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 15:17
Som nævnt så fungerer selve applikationen bare bedre. Det går hurtigere, der er bedre opdeling på tingene og generelt er Apple TV bare noget mere lækkert end Roku.

Jeg vidste ikke at man kunne styre Roku med Android, men jeg ser ingen grund til at fravælge Apple TV fordi du ellers intet Apple har. Den kan også streame fra iTunes på Windows-pc'er.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 16:13

Overvejer om ikke man bare skulle tage US udgaven af Netflix. Den danske stinker max med indhold
Ja opret din konto i USA, da det er billigere.
Så kan du bruge f.eks unblock-us til vælge hvor du vil logge ind fra.
Vælger du den i USA så får du det amerikanske indhold og vælger du sverige så får du det svenske (der også har danske undertesker). Der er ikke en dansk server, men det kan være der kommer på et tidspunkt.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 23:29
Donfrankie: Hvordan gør du det med AppleTV - jeg mener, understøtter den sådan noget.

Ellers vil jeg lige påpege, at Netflix kører fantastisk på Apple tv.

Redigeret af Steffen32 - 16-Oktober-2012 kl. 23:30
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu