|
NetFlix på TV, hvordan |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for links.
- Hvad er så bedst? Spare en hund, og købe Apple TV? Eller smide penge efter en Roku?
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
Rune:
Lav din egen tråd, tak
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Skal være ærlig og sige jeg aldrig har ejet et ATV. Men Roku'en kører fuldstændig smerte frit, og har ikke på noget tidspunkt fortrudt jeg byttede min DuneTV101 ud til fordel for Roku.
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
Så du mener ikke det kan komme dig til gode? Efter hvad jeg kan se, leder du efter alternativ til en afspiller, da dit tv ikke kan afspille Netflix? Men skal da nok holde mig langt fra din tråd.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
Tak
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12507 |
Roku er fint, men hvad angår Netflix er Apple TV bare bedre. Når Roku så skal importeres burde valget være nemt nok. Selve applikationen på Apple TV er hurtigere, og selve dimsen er nok også noget mere relevant for brugere der vil have dansk indhold. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12507 |
Roku kan tusinde forskellige ting. Udelukkende til Netflix ville jeg vælge Apple TV. |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Forklar mig lige hvorfor folk skal bruge energi på at hjælpe dig med dén holdning. TÆNK hvis der var andre end dig der fik noget ud af den her tråd, det ville da være frygteligt.
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Nu skal jeg jo passe på jeg ikke blive smidt ud af tråden, men prøver alligevel Hvis man ikke har andre Apple produkter i hjemmet, vil en Roku så ikke være at foretrække? Siden den kan betjenes med en android mobil (Hvilket jeg har). ![]() Af rent nysgerrighed, hvad gør Apple TV bedre end Roku til Netflix?
|
|
![]() |
|
Som nævnt så fungerer selve applikationen bare bedre. Det går hurtigere, der er bedre opdeling på tingene og generelt er Apple TV bare noget mere lækkert end Roku.
Jeg vidste ikke at man kunne styre Roku med Android, men jeg ser ingen grund til at fravælge Apple TV fordi du ellers intet Apple har. Den kan også streame fra iTunes på Windows-pc'er. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Ja opret din konto i USA, da det er billigere. Så kan du bruge f.eks unblock-us til vælge hvor du vil logge ind fra. Vælger du den i USA så får du det amerikanske indhold og vælger du sverige så får du det svenske (der også har danske undertesker). Der er ikke en dansk server, men det kan være der kommer på et tidspunkt.
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
Donfrankie: Hvordan gør du det med AppleTV - jeg mener, understøtter den sådan noget.
Ellers vil jeg lige påpege, at Netflix kører fantastisk på Apple tv.
Redigeret af Steffen32 - 16-Oktober-2012 kl. 23:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |