|
Netflix på WD tv live G3 |
Besvar |
Forfatter | |
khoffmann
Ny bruger Oprettet: 09-December-2011 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-December-2011 kl. 13:53 |
Hej
Jeg har købt en WD tv live G3, og jeg vil gerne have netflix på den. Kan man installere en anden firmware eller noget, for at få netflix inde i menuerne ? Jeg ved at man skal rode med ens ip for at det virker. Men det skal jo først være i ens menuer.. Håber der er en der kan hjælp :-)
|
|
nielsskytte
Ny bruger Oprettet: 16-Februar-2011 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
du kan bruge unblock-us tjenesten, virker uden problemer :-)
|
|
khoffmann
Ny bruger Oprettet: 09-December-2011 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har afleveret den tilbage, da den ikke har Netflix indbygget. Det er desværre ikke nok at pille ved ip´en :-(
|
|
Someone79
Ny bruger Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
nej man skal have en US version da der her er indbygget rights management chip.......den er undladt i eu modeller etc.
|
|
nielsskytte
Funktioner
Tak(0)
|
Har købt WD tv live g3 via komplett (den tvivler jeg på er us :-) og det virker fint. Lav en unblock-us account opsæt dns som vist på unblock-us' hjemmeside og wupti, så kommer netflix frem. Ingen hulu, pandora, blockbuster eller andet, men netflix virker uden problemer.
|
|
marlar
Super bruger Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja netflix virker fint på WD TV Live Gen 3. Det er ikke korrekt at der kræves US versionen!
|
|
nielsskytte
Funktioner
Tak(0)
|
hey marlar, du har heller ikke de andre us tjenester vel?
|
|
marlar
Super bruger Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke tjenester tænker du på?
Someone79: Hvordan ser man hvilken version man har? Jeg har købt den på pixmania.dk. |
|
nielsskytte
Funktioner
Tak(0)
|
hulu, pandora, blockbuster og spotify, måske flere
|
|
Winter
Ny bruger Oprettet: 04-Februar-2012 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan jeg sige? Jeg ønsker jer alle held og lykke! !
|
|
khoffmann
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg kunne ikke få netflix mm frem på den WD live tv 3G jeg købte hos Komplett.dk, men det er også generation 3, og der skulle de have gjort fysisk, så det ikke er muligt at køre netflix. Jeg købte en ny WD live tv (Uden 3G efter) og den virker fint, efter jeg har sat tidszonen til central Amerika, updateret firmwaren og ændre DNS der står beskrevet på følge side, og så spiller det bare. Der er kommet dobbelt så mange programmer :-) Håber det kan hjælpe andre :-)
|
|
valle1299
Junior bruger Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hey
Kanon så fik jeg det også til at virke, tak for det Kim |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |