recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på WD tv live G3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på WD tv live G3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
khoffmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-December-2011
Sted: Vanløse, DK
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khoffmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på WD tv live G3
    Sendt: 11-December-2011 kl. 13:53
Hej

Jeg har købt en WD tv live G3, og jeg vil gerne have netflix på den. Kan man installere en anden firmware eller noget, for at få netflix inde i menuerne ? Jeg ved at man skal rode med ens ip for at det virker. Men det skal jo først være i ens menuer..

Håber der er en der kan hjælp :-)
Til top
nielsskytte Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Februar-2011
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nielsskytte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 19:33
du kan bruge unblock-us tjenesten, virker uden problemer :-)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khoffmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 21:07
Jeg har afleveret den tilbage, da den ikke har Netflix indbygget. Det er desværre ikke nok at pille ved ip´en :-(
Til top
Someone79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-December-2009
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Someone79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 13:24
nej man skal have en US version da der her er indbygget rights management chip.......den er undladt i eu modeller etc.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nielsskytte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 14:52
Har købt WD tv live g3 via komplett (den tvivler jeg på er us :-) og det virker fint. Lav en unblock-us account opsæt dns som vist på unblock-us' hjemmeside og wupti, så kommer netflix frem. Ingen hulu, pandora, blockbuster eller andet, men netflix virker uden problemer.
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 22:13
Ja netflix virker fint på WD TV Live Gen 3. Det er ikke korrekt at der kræves US versionen!
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nielsskytte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 09:15
hey marlar, du har heller ikke de andre us tjenester vel?
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2004
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 22:44
Hvilke tjenester tænker du på?

Someone79: Hvordan ser man hvilken version man har? Jeg har købt den på pixmania.dk.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nielsskytte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 10:16
hulu, pandora, blockbuster og spotify, måske flere
Til top
Winter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2012
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Winter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 09:18
SmileKan jeg sige? Jeg ønsker jer alle held og lykke! !
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khoffmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2012 kl. 20:41
Hej
Jeg kunne ikke få netflix mm frem på den WD live tv 3G jeg købte hos Komplett.dk, men det er også generation 3, og der skulle de have gjort fysisk, så det ikke er muligt at køre netflix. Jeg købte en ny WD live tv (Uden 3G efter) og den virker fint, efter jeg har sat tidszonen til central Amerika, updateret firmwaren og ændre DNS der står beskrevet på følge side, og så spiller det bare. Der er kommet dobbelt så mange programmer :-)

Håber det kan hjælpe andre :-)
Til top
valle1299 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Februar-2008
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér valle1299 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 19:18
Hey
Kanon så fik jeg det også til at virke, tak for det
Kim
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu