recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på wdtv live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på wdtv live

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på wdtv live
    Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 16:22
Jeg har aldrig gået specielt op i stramning delen af min wdtv live, men nu er det pludselig blevet mere interessant, det kunne da i alt fald være sjovt at prøve at se hvad det der netflix er, min wdtv live har firmware 1.06.15_V er det en jeg kan bruge til netflix, jeg kan i alt fald ikke finde den lige nu.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 16:39
er også med på en lytter...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:47
er det den nyeste WD Live i har eller den forrige ??

Min kammerat har den nye WD live den med wifi og mener jeg kan huske den havde Netflix app.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:50
Det er den lidt ældre version jeg har
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:54
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:56
Mé too
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 21:04
Så er jeg næsten sikker på det ikke er muligt... Min kammerat har lige solgt hans gamle model og købt den nye bl.a. For at få Netflix på den
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 21:23
Men burde det ikke bare være en opdatering, jeg er næsten sikker på at jeg ikke havde alle de streaming muligheder da jeg købte den, som jeg har nu (ikke fordi det er særlig mange) men jeg husker egentlig kun Youtube. Det kan da også være fordi jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge de andre til, at jeg har glemt dem.
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 22:12
Jeg lavede lige lidt research, og det ser ud til at WDTV Live ikke understøtter den type DRM som Netflix bruger. Det er en skam, for det havde ellers været en mega fed opgradering at få.
Til top
Brumme Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-August-2008
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brumme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 00:37
Wd TV Live kører fint med Netflix i USA. Vi må bae vente på, at der kommer en opdatering, så det også kommer til at virke i europa
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83
Anthem MRX 500
Densen B200
Rega Saturn
Squeezebox Touch
Rega RP 8
WD TV Live Hub
Audio Magic ST1 Mk II
Audiovector C Sub
Audiovector C Super Center
Audiovector M1 Super
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 01:17
jeg har den nye WD Live gen 3 , og jeg har da Netflix dk på min , men den nye firmware
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
jhave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Februar-2011
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 01:30
Er det en du selv har hentet og installeret ved hjælp af USB eller er det en du har hentet på maskinen ?
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu