|
Netflix på wdtv live |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 16:22 |
Jeg har aldrig gået specielt op i stramning delen af min wdtv live, men nu er det pludselig blevet mere interessant, det kunne da i alt fald være sjovt at prøve at se hvad det der netflix er, min wdtv live har firmware 1.06.15_V er det en jeg kan bruge til netflix, jeg kan i alt fald ikke finde den lige nu.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er også med på en lytter...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
er det den nyeste WD Live i har eller den forrige ??
Min kammerat har den nye WD live den med wifi og mener jeg kan huske den havde Netflix app.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
Det er den lidt ældre version jeg har
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
Mé too
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Så er jeg næsten sikker på det ikke er muligt... Min kammerat har lige solgt hans gamle model og købt den nye bl.a. For at få Netflix på den
|
|
![]() |
|
Men burde det ikke bare være en opdatering, jeg er næsten sikker på at jeg ikke havde alle de streaming muligheder da jeg købte den, som jeg har nu (ikke fordi det er særlig mange) men jeg husker egentlig kun Youtube. Det kan da også være fordi jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge de andre til, at jeg har glemt dem.
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
Jeg lavede lige lidt research, og det ser ud til at WDTV Live ikke understøtter den type DRM som Netflix bruger. Det er en skam, for det havde ellers været en mega fed opgradering at få.
|
|
![]() |
|
Brumme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Wd TV Live kører fint med Netflix i USA. Vi må bae vente på, at der kommer en opdatering, så det også kommer til at virke i europa
|
|
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83 Anthem MRX 500 Densen B200 Rega Saturn Squeezebox Touch Rega RP 8 WD TV Live Hub Audio Magic ST1 Mk II Audiovector C Sub Audiovector C Super Center Audiovector M1 Super |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
jeg har den nye WD Live gen 3 , og jeg har da Netflix dk på min , men den nye firmware
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
jhave ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Status: Offline Point: 28 |
Er det en du selv har hentet og installeret ved hjælp af USB eller er det en du har hentet på maskinen ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |