recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på wdtv live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på wdtv live

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 02:09
den kom helt automatisk
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:56
De ældre wd tv live kan ikke modtage netflix pga manglende chip til drm. I USA kunne man købe en udgave med chippen (wd tv live plus), hvor netflix virker (i hvert fald US netflix). Begge disse er udfaset af WD nu, så man skal købe den nye wd tv live (gen 3) for at få netflix.

Om man kan se dansk netflix med plus udgaven, ved jeg ikke. Jeg har selv en plus, men bruger den til US netflix. Jeg har dog en tvivl, idet der er forskel på plus udgaven til USA og den til latin amerika - de har også forskellig firmware, hvilket så vidt jeg ved skyldes netflix.
Anders
Til top
klaushansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Maj-2012
Sted: Kgs. Lyngby
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaushansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:01
http://community.wdc.com/t5/WD-TV-Live-Firmware-Networking/Firmware-01-06-34-Removed-from-update-page/td-p/478048

Firmware opdateringen er blevet trukket tilbage pga. mange fejl...Havde ellers bragt Netflix til wd tv live

Redigeret af klaushansen - 18-Oktober-2012 kl. 11:01
Til top
madass32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Februar-2008
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madass32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 13:33
har en WDTV Live 3 gen (den helt sorte, der også har Spotify) Virker fint, har nyeste firmware.
men ,
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
Til top
Poloko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juli-2004
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poloko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 09:21
Jeg har lige købt en WD live, og netflix både dansk udgave og US udgave virker perfekt.

Netflix er i hvert fald med i firmware 1.11.14, som den automatisk henter (nyeste lige nu).

Jeg har dog et andet problem. Hulu plus er der ikke som service. Nogen der ved hvordan man kan fikse det ? Måske installere b-rads firmware vil hjælpe - nogen der har nogen erfaringer ?
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 18:37
hvis man som jeg har , den danske Netflix , kan jeg så bare købe unblock-us ,og så gå på Netflix us ? eller skal jeg have en bruger konto på Netflix us , i stedet for den Danske bruger konto til Netflix som jeg kun har...

hvis i forstår

Redigeret af Swingking - 19-Oktober-2012 kl. 18:38
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
wigant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2006
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wigant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:17
Lige et opklarende spørgsmål som jeg håber én med 3. gen. WDTV kan svare på.

Kan denne bruges til at køre ENTEN DK netflix eller US netfliv via unblock-US?

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af wigant wigant skrev:

Lige et opklarende spørgsmål som jeg håber én med 3. gen. WDTV kan svare på.

Kan denne bruges til at køre ENTEN DK netflix eller US netfliv via unblock-US?

Hej.
Ja.
Bruger den selv med Netflix DK.
Fullrate internet 10/1 fobindelse,og det kører fint.
Mvh.
Til top
wigant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2006
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wigant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 13:03
Tak for detThumbs Up
Til top
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C K N Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 13:09
Nogen der har oplevet at de ikke kan få lyd på? Jeg har nogengange at Netflix starter op uden lyd, men hvis jeg så vælger en af mine egne film på disk så kommer der hul igennem, og Netflix virker igen...
Til top
Belwas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-November-2007
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Belwas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 13:52
Når i siger at det virker på WDTV er det så WDTV Live (streameren) eller WDTV Live Hub (den med disk). Er der noget der kan be/afkræfte om det virker på Hub udgaven?
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Belwas Belwas skrev:

Når i siger at det virker på WDTV er det så WDTV Live (streameren) eller WDTV Live Hub (den med disk). Er der noget der kan be/afkræfte om det virker på Hub udgaven?

Der er noget om Hub modellen her.
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=27229
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu