|
Netflix på wdtv live |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den kom helt automatisk
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
De ældre wd tv live kan ikke modtage netflix pga manglende chip til drm. I USA kunne man købe en udgave med chippen (wd tv live plus), hvor netflix virker (i hvert fald US netflix). Begge disse er udfaset af WD nu, så man skal købe den nye wd tv live (gen 3) for at få netflix.
Om man kan se dansk netflix med plus udgaven, ved jeg ikke. Jeg har selv en plus, men bruger den til US netflix. Jeg har dog en tvivl, idet der er forskel på plus udgaven til USA og den til latin amerika - de har også forskellig firmware, hvilket så vidt jeg ved skyldes netflix. |
|
Anders
|
|
![]() |
|
klaushansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2012 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 24 |
http://community.wdc.com/t5/WD-TV-Live-Firmware-Networking/Firmware-01-06-34-Removed-from-update-page/td-p/478048
Firmware opdateringen er blevet trukket tilbage pga. mange fejl...Havde ellers bragt Netflix til wd tv live
Redigeret af klaushansen - 18-Oktober-2012 kl. 11:01 |
|
![]() |
|
madass32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 199 |
har en WDTV Live 3 gen (den helt sorte, der også har Spotify) Virker fint, har nyeste firmware.
men ,
|
|
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
|
![]() |
|
Poloko ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Jeg har lige købt en WD live, og netflix både dansk udgave og US udgave virker perfekt.
Netflix er i hvert fald med i firmware 1.11.14, som den automatisk henter (nyeste lige nu). Jeg har dog et andet problem. Hulu plus er der ikke som service. Nogen der ved hvordan man kan fikse det ? Måske installere b-rads firmware vil hjælpe - nogen der har nogen erfaringer ? |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
hvis man som jeg har , den danske Netflix , kan jeg så bare købe unblock-us ,og så gå på Netflix us ? eller skal jeg have en bruger konto på Netflix us , i stedet for den Danske bruger konto til Netflix som jeg kun har...
hvis i forstår Redigeret af Swingking - 19-Oktober-2012 kl. 18:38 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
wigant ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Lige et opklarende spørgsmål som jeg håber én med 3. gen. WDTV kan svare på.
Kan denne bruges til at køre ENTEN DK netflix eller US netfliv via unblock-US? |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej. Ja. Bruger den selv med Netflix DK. Fullrate internet 10/1 fobindelse,og det kører fint. Mvh. |
|
![]() |
|
wigant ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Tak for det
![]() |
|
![]() |
|
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
Nogen der har oplevet at de ikke kan få lyd på? Jeg har nogengange at Netflix starter op uden lyd, men hvis jeg så vælger en af mine egne film på disk så kommer der hul igennem, og Netflix virker igen...
|
|
![]() |
|
Belwas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 48 |
Når i siger at det virker på WDTV er det så WDTV Live (streameren) eller WDTV Live Hub (den med disk). Er der noget der kan be/afkræfte om det virker på Hub udgaven?
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Der er noget om Hub modellen her. http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=27229 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |