recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix problem - Sony XE9005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix problem - Sony XE9005

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix problem - Sony XE9005
    Sendt: 25-Februar-2019 kl. 15:40
Vi (mest vores søn) bruger ofte Netflix applikationen på TV'et, men den er begyndt at opføre sig underligt.

Netflix startes via direkte knap på fjernbetjeningen, og starter op med valg af bruger. Min søns bruger vælges. Det virker ca. halvdelen af gangene. De andre gange starter hans børneside godt nok op, men den skifter så hurtigt til min eller min hustrus bruger. Enten hopper den direkte over på vores startside, eller også går den via forsiden hvor bruger vælges.

Det sker selvom vi ikke rører ved fjernbetjeningen.

Bud på evt. løsninsforslag?!


Redigeret af kaizer - 25-Februar-2019 kl. 15:41
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 18:02
Prøv i første omgang, at indlæse Android igen, en genstart af systemet hjælper på mange issues.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Prøv i første omgang, at indlæse Android igen, en genstart af systemet hjælper på mange issues.

Indlæse Android, genstart af systemet...

Mener du blot tage strømmen fra og tænde igen?
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 21:26
Jeg havde nok startet med at slette og geninstallere Netflix-app'en.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Jeg havde nok startet med at slette og geninstallere Netflix-app'en.

Det prøver jeg i første omgang.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu