recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix ps3 problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix ps3 problem

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af nicolade nicolade skrev:

Som jeg ser det, hvis ellers jeg læser det rigtigt, så har du en amerikansk iTunes konto ikke?

Underligt nok, så fungerer det fint med AppleTV med dansk DNS adresse, selvom du har en amerikansk iTunes konto, alt dansk er tilgængeligt med danske serier, stemmer og undertekster. Ændrer du til amerikansk DNS, er det det amerikanske indhold af Netflix.

På PS3'en giver den netop det øv-problem, at hvis man IKKE bruger f.eks. UnblockUs DNS adresser, så virker børnedelen (Just for kids), mens den voksne del kun står og loader og loader og loader.... hvis en afspilning forsøges.

Altså:

AppleTV + amerikansk DNS (f.eks. med UnblockUs) + Netflix = Amerikansk indhold -> OK
AppleTV + dansk DNS + Netflix = Dansk indhold -> OK
PS3 + amerikansk DNS (f.eks. med UnblockUs) + Netflix = Amerikansk indhold -> OK
PS3 + dansk DNS + Netflix = Dansk indhold (Netflix - Just for kids) -> OK, men ingen korrekt lyd og tekst
PS3 + dansk DNS + Netflix = Dansk indhold (Netflix - Øvrige) -> VIRKER IKKE

Det holder jo bare ikke. Det er da noget skidt hvis man ikke kan se DK Netflix på en PS3. Well, serier i hvert fald..

Man kan jo se film ved at trykke på play.. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Kurkess Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Oktober-2012
Sted: Tylstrup, DK
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurkess Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 16:37
Jeg har samme problem på mine PS3 maskiner. Kører også med amerikansk DNS.
Men jeg har testet det og det er et problem ligemeget om jeg bruger dns eller ej. Selv efter nulstilling af ps3.

Kan det være eksklusivt for dem med amerikansk netflix konto?
Til top
Gnubberen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2012
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gnubberen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2012 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Kurkess Kurkess skrev:

Jeg har samme problem på mine PS3 maskiner. Kører også med amerikansk DNS.
Men jeg har testet det og det er et problem ligemeget om jeg bruger dns eller ej. Selv efter nulstilling af ps3.

Kan det være eksklusivt for dem med amerikansk netflix konto?

Det tror jeg næsten. Jeg er ihvertfald ret sikker på at der er folk derude, der bruger en ps3, som ikke oplever disse problemer. 

Hvad angår serier, så bruger jeg pt. min mobil som remote, til at finde vælge de afsnit jeg vil se af en serie. Lidt bøvlet, men det virker.
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 20:02
Wuhuu. Idag da jeg gik ind på min ps3 kunne den endelig vise menuerne på den danske netflix 😄
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af sauron sauron skrev:

Wuhuu. Idag da jeg gik ind på min ps3 kunne den endelig vise menuerne på den danske netflix 😄

Hvordan, om man må spørge??

Er det efter den seneste update af system softwaren?
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 21:07
Ved det ikke desværre. Updateret igår uden det gjorder noget men da jeg så prøvet iaften kørt det uden problemer. Skal sigdes jeg har amr. Konto og kørre den danske gennem unblock-us
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
nileg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Januar-2012
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nileg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 21:25
Nu virker det også hos mig. Amerikansk konto på ps3 uden unblock-us. Jeg var på i går efter jeg opdateret, hvor det ikke virkede. Men efter saurons indlæg, prøvede jeg lige og som sagt så virker det nu
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 21:34
Mit virker også nu, på US konto via Unblock, på DK Netflix.

Jeg opdaterede tidligere idag, og så har jeg slettet alle mine devices under min account.

Men info om serier og film, er stadigvæk på engelsk, men det er nok pga. det er en US konto.

Redigeret af Jever - 25-Oktober-2012 kl. 21:35
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu