|
Netflix ps3 problem |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det holder jo bare ikke. Det er da noget skidt hvis man ikke kan se DK Netflix på en PS3. Well, serier i hvert fald..
Man kan jo se film ved at trykke på play.. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Kurkess ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2012 Sted: Tylstrup, DK Status: Offline Point: 1 |
Jeg har samme problem på mine PS3 maskiner. Kører også med amerikansk DNS.
Men jeg har testet det og det er et problem ligemeget om jeg bruger dns eller ej. Selv efter nulstilling af ps3. Kan det være eksklusivt for dem med amerikansk netflix konto? |
|
![]() |
|
Gnubberen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2012 Status: Offline Point: 7 |
Det tror jeg næsten. Jeg er ihvertfald ret sikker på at der er folk derude, der bruger en ps3, som ikke oplever disse problemer. Hvad angår serier, så bruger jeg pt. min mobil som remote, til at finde vælge de afsnit jeg vil se af en serie. Lidt bøvlet, men det virker.
|
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Wuhuu. Idag da jeg gik ind på min ps3 kunne den endelig vise menuerne på den danske netflix 😄
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Hvordan, om man må spørge?? Er det efter den seneste update af system softwaren?
|
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Ved det ikke desværre. Updateret igår uden det gjorder noget men da jeg så prøvet iaften kørt det uden problemer. Skal sigdes jeg har amr. Konto og kørre den danske gennem unblock-us
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
nileg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 33 |
Nu virker det også hos mig. Amerikansk konto på ps3 uden unblock-us. Jeg var på i går efter jeg opdateret, hvor det ikke virkede. Men efter saurons indlæg, prøvede jeg lige og som sagt så virker det nu
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Mit virker også nu, på US konto via Unblock, på DK Netflix.
Jeg opdaterede tidligere idag, og så har jeg slettet alle mine devices under min account. Men info om serier og film, er stadigvæk på engelsk, men det er nok pga. det er en US konto. Redigeret af Jever - 25-Oktober-2012 kl. 21:35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |