recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - netflix sverige
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

netflix sverige

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: netflix sverige
    Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 18:09
er der et sted hvor man kan se hvilke serie og film der bliver tilbudt i den svenske netflix?
Det er jo nok de samme som vi kan forvente.
VH
Speedy911
Til top
Gnubberen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2012
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gnubberen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 18:59
Du kan se hvad der bliver lagt op på den danske netflix her:
http://www2.netflix.com/NewWatchInstantlyRSS

Hvis den ikke virker i Chrome, så prøv evt. i Firefox.
Til top
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 19:59
og er det så den komplete liste?
Læste et sted at friends f.eks var der, men det er den der da ikke.
VH
Speedy911
Til top
Gnubberen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2012
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gnubberen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 20:33
Skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed, men det er ihvertfald de seneste uploads. Vi får ihvertfald det endelig svar i morgen.

Redigeret af Gnubberen - 15-Oktober-2012 kl. 20:33
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 21:58
Lige for tiden lejer jeg gennem Lovefilm,, jeg havde troed at NetFlix ville stille nogen lunde det samme til rådighed, af både film og serier..., selv på Lovefilm syntes jeg er det noget begrænset...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu