|
netflix sverige |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
speedy911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 18:09 |
er der et sted hvor man kan se hvilke serie og film der bliver tilbudt i den svenske netflix?
Det er jo nok de samme som vi kan forvente. |
|
VH
Speedy911 |
|
![]() |
|
Gnubberen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2012 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan se hvad der bliver lagt op på den danske netflix her:
http://www2.netflix.com/NewWatchInstantlyRSS Hvis den ikke virker i Chrome, så prøv evt. i Firefox.
|
|
![]() |
|
speedy911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 91 |
og er det så den komplete liste?
Læste et sted at friends f.eks var der, men det er den der da ikke. |
|
VH
Speedy911 |
|
![]() |
|
Gnubberen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2012 Status: Offline Point: 7 |
Skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed, men det er ihvertfald de seneste uploads. Vi får ihvertfald det endelig svar i morgen.
Redigeret af Gnubberen - 15-Oktober-2012 kl. 20:33 |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Lige for tiden lejer jeg gennem Lovefilm,, jeg havde troed at NetFlix ville stille nogen lunde det samme til rådighed, af både film og serier..., selv på Lovefilm syntes jeg er det noget begrænset...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |