|
Netflix uhd 4K kategori |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2016 kl. 09:38 |
||
Kan jeg på en eller anden måde finde alt 4k materiale på netflix?
Hvis jeg bare søger kommer der ikke alt frem men der kommer også ikke uhd frem. 4k burde da have sin helt egen kategori |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hos mig, er der en kategori, som hedder 4K. Hvis jeg søger efter 4K, så kommer der da kun 4K titler.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
||
Men er der kun Det som ligger i kategorien?
Det plejer jo ikke at være alt der ligger i kategorierne. Hvis jeg søger 4K så kommer der måske 30 titler frem. |
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
||
Hvor ser du den kategori flemming? Hvis jeg , på deres hjemmeside , søger på 4K , ja så kommer der ca 47 film/serier . Men jeg synes ikke jeg kan se om de er i 4K? MVH
|
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
||
Hos mig kommer der kun 4K-materiale frem, når jeg er på en platform der kan vise UHD, dvs. ikke på ATV og PC, men kun på mit 4K tv. Og der er en kategori der hedder UltraHD, som ganske rigtigt er 4K. Jeg ved ikke om der er film i 4K, men alt materiale NetFlix selv producerer er fremover i 4K.
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
||
Hej , ok så det er direkte på tvèt du ser den kategori? Jeg tænkte på om man kunne se/søge det på deres hjemmeside? Der kommer som jeg skrev vist 47 film/serier ved søgning kun på 4K. Men kan ikke se under de enkelte serier hvorfor de kommer frem ved den søgning , kan ikke se noget om 4K nogen steder. Nå , må prøve direkte på tv senere... MVH
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Det er rigtig nok jeg har også denne kategori,
Men tænkte det kun var et udvalg. Det er jo ikke normalt at det er alt indhold som vises men kun udpluk. Men som skrevet hvis jeg søger på 4k og går ind på nogle af filmene så står de kun til HD. Det er via 4k smart tv jeg bruger netflix. |
|||
![]() |
|||
||
Hej , og du abbonerer på deres UHD tjeneste? MVH
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Jo selvfølgelig. Ellers ville jeg intet 4k have haft
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
||
Det er direkte på mit tv. ATV 4 har jo ikke 4K.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Hej , nej desværre..Men jeg bruger tit deres hjemmeside , og her kunne det være rart med en kategori MVH
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
||
Tjah, som sagt vises kategorien ikke, hvis du er på en platform der ikke understøtter UHD.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |