recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix uhd 4K kategori
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix uhd 4K kategori

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix uhd 4K kategori
    Sendt: 03-April-2016 kl. 09:38
Kan jeg på en eller anden måde finde alt 4k materiale på netflix?
Hvis jeg bare søger kommer der ikke alt frem men der kommer også ikke uhd frem.
4k burde da have sin helt egen kategori
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 10:55
Hos mig, er der en kategori, som hedder 4K. Hvis jeg søger efter 4K, så kommer der da kun 4K titler.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 11:08
Men er der kun Det som ligger i kategorien?
Det plejer jo ikke at være alt der ligger i kategorierne.
Hvis jeg søger 4K så kommer der måske 30 titler frem.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hos mig, er der en kategori, som hedder 4K. Hvis jeg søger efter 4K, så kommer der da kun 4K titler.
Hvor ser du den kategori flemming?
Hvis jeg , på deres hjemmeside , søger på 4K , ja så kommer der ca 47 film/serier . Men jeg synes ikke jeg kan se om de er i 4K?
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 11:32
Hos mig kommer der kun 4K-materiale frem, når jeg er på en platform der kan vise UHD, dvs. ikke på ATV og PC, men kun på mit 4K tv. Og der er en kategori der hedder UltraHD, som ganske rigtigt er 4K. Jeg ved ikke om der er film i 4K, men alt materiale NetFlix selv producerer er fremover i 4K.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Hos mig kommer der kun 4K-materiale frem, når jeg er på en platform der kan vise UHD, dvs. ikke på ATV og PC, men kun på mit 4K tv. Og der er en kategori der hedder UltraHD, som ganske rigtigt er 4K. Jeg ved ikke om der er film i 4K, men alt materiale NetFlix selv producerer er fremover i 4K.
Hej , ok så det er direkte på tvèt du ser den kategori? Jeg tænkte på om man kunne se/søge det på deres hjemmeside? Der kommer som jeg skrev vist 47 film/serier ved søgning kun på 4K. Men kan ikke se under de enkelte serier hvorfor de kommer frem ved den søgning , kan ikke se noget om 4K nogen steder. Nå , må prøve direkte på tv senere...
MVH
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 12:56
Det er rigtig nok jeg har også denne kategori,
Men tænkte det kun var et udvalg.
Det er jo ikke normalt at det er alt indhold som vises men kun udpluk.
Men som skrevet hvis jeg søger på 4k og går ind på nogle af filmene så står de kun til HD.
Det er via 4k smart tv jeg bruger netflix.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Det er rigtig nok jeg har også denne kategori,
Men tænkte det kun var et udvalg.
Det er jo ikke normalt at det er alt indhold som vises men kun udpluk.
Men som skrevet hvis jeg søger på 4k og går ind på nogle af filmene så står de kun til HD.
Det er via 4k smart tv jeg bruger netflix.
Hej , og du abbonerer på deres UHD tjeneste?
MVH
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 13:38
Jo selvfølgelig. Ellers ville jeg intet 4k have haft
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hvis jeg , på deres hjemmeside , søger på 4K , ja så kommer der ca 47 film/serier . Men jeg synes ikke jeg kan se om de er i 4K?
MVH
Det er direkte på mit tv. ATV 4 har jo ikke 4K.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 15:34

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

MVH
Det er direkte på mit tv. ATV 4 har jo ikke 4K.
Hej , nej desværre..Men jeg bruger tit deres hjemmeside , og her kunne det være rart med en kategori
MVH
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 16:00
Tjah, som sagt vises kategorien ikke, hvis du er på en platform der ikke understøtter UHD.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu