recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix uhd 4K kategori
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix uhd 4K kategori

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hos mig, er der en kategori, som hedder 4K. Hvis jeg søger efter 4K, så kommer der da kun 4K titler.
Hvor ser du den kategori flemming?
Hvis jeg , på deres hjemmeside , søger på 4K , ja så kommer der ca 47 film/serier . Men jeg synes ikke jeg kan se om de er i 4K?
MVH
Det er direkte på mit tv. ATV 4 har jo ikke 4K.
Hej , nej desværre..Men jeg bruger tit deres hjemmeside , og her kunne det være rart med en kategori
MVH
Jeg bruger så aldrig hjemmesiden. Men det er vel klart, at den ikke er der, når det ikke kan vises i 4K der.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 08:51
I kategorien 4K netflix via 4k tv apps. er det det FULDE indhold af 4K ? 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Det skulle det være.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 10:05

Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Det skulle det være.

hmm ok ikke meget.. men tænker bare med tiden når der kommer mere, så kan alt indhold vel ikke være repræsenteret i den kategori..

Normalt er det jo kun foreslag der ligger i kategorierne.. 

Det fulde indhold i Netflix er jo meget større end det man for præsenteret.

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 13:37
Netflix siger, at de vil have ca. 600 timers underholdning i 4K før udgangen af 2016. Der er ganske rigtigt ikke det helt store udvalg af titler lige nu, men hver tv-serie spænder naturligvis over en del afsnit eller sæsoner.

De havde på et tidspunkt en liste over kommende tv-serier og film i 4K, men jeg kan ikke finde den længere.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 13:40
Jo sørme så. Her gemte den sig: http://media.netflix.com/en/only-on-netflix#/new?page=1

Listen kan også sorteres alfabetisk, så man kan se hvilke tv-serier og film, der er i 4K (kun deres egne - men det er også primært dem der findes i 4K hos Netflix).
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu