|
Netflix unblock |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2016 kl. 09:10 |
Jeg er også blevet ramt af den der proxy error :-(
Så hvilken af unblocker bruger I selv pt Jeg tester selv den danske Unlocator men jeg kigger også på TorGuard De har nogle gode tilbude med 50% rabat og så er de endda billigere end unblock.us Så kom lige med nogle gode hints og fif
|
|
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
|
![]() |
|
Breakfast ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger unblock-us med blandet success for tiden - Amazon Prime kører dog stadig fint. Så jeg er med på en lytter her :)
|
|
![]() |
|
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
jeg har taget unlocator.com i brug den virker fint.. de har en fri prøveperiode på en uge.
Amazon Prime virkede også fint hos mig. Jeg har lige set man in the high castle derpå. Og derefter vil jeg se på TorGuard
|
|
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
|
![]() |
|
Update fra Unblock.us
Jeg skrev til dem og sagde at vores veje skulle skilles hvis ikke de "gjorde" noget ved netflix sagen. Og så skete der noget... Jeg fik et svar med deres nye tiltag, læs meget lang mail,som jeg sætter igang når min prøve periode udløber hos unlocator.com for det virker bare osse. Så Jeg tror at Unblock.us er tilbage, tester det først om nogle dage. Men TorGuard ser bare så fedt og billigt ud...men jeg ved ikke om det virker på alle ting. Xboxone andriod bluray og netflix på alle andre platforme. Men jeg skal godt nok teste det hele. For hvem jeg skal bruge hvis jeg køber et helt år frem. |
|
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
Har fået penge retur fra UnblockUs via Paypal... De kan ikke omgå netflix.
|
|
![]() |
|
ok Men unlocator.com virker og de har samme pris.
Og TorGaurd har også en løsning som ser interressant ud. Hvilken tjeneste bruger du så ?
|
|
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
Bruger ingen pt, har ikke fundet noget der fungerer. unlocator fungerer ikke for mig, har forsøgt. Netflix detecter proxy med det samme.
|
|
![]() |
|
Ok og du gjorde alle tingene ? flush dns og reboot router og alt
Mit virkede med det samme da jeg brugte deres hemmelige både på netkortet og på routeren.
|
|
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
Hvis man har unlocator ,er det vigtigt at man bruger deres beta dns, så fungerer Netflix uden problemer.
|
|
![]() |
|
fik proxy fejl på unlocator, så nu tester jeg smartdnsproxy.
De har 14 dage gratis trail så nu er der usa netflix igen :-)
|
|
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
7-9-13 unlocator virker stadig hos mig..
Interssant artikel på version2 Version2 Og en kommentar nævner en ny tjeneste ,nogen der kender til den? Borderlessinternet |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Tak for artiklerne. Desværre er Unblock-Us også stoppet med at virke for os idag. Jeg kan forstå på reddit, at de ikke længere modtager nye abonnementer, så det lader til, at en æra er ved at nærme sig sin afslutning.
Det danske Netflix er virkelig chokerende ringe. Ikke sikker på, at vi fortsætter som kunder, hvis vi ikke finder en ny DNS-løsning. |
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |