recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix unblock
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix unblock

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glennda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix unblock
    Sendt: 03-April-2016 kl. 09:10
Jeg er også blevet ramt af den der proxy error :-( 
Så hvilken af unblocker bruger I selv pt
Jeg tester selv den danske Unlocator men jeg kigger også på TorGuard
De har nogle gode tilbude med 50% rabat og så er de endda billigere end unblock.us

Så kom lige med nogle gode hints og fif 
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
Til top
Breakfast Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Oktober-2015
Sted: Danmark
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Breakfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 12:33
Jeg bruger unblock-us med blandet success for tiden - Amazon Prime kører dog stadig fint. Så jeg er med på en lytter her :)
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glennda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 22:21
jeg har taget unlocator.com i brug den virker fint.. de har en fri prøveperiode på en uge.
Amazon Prime virkede også fint hos mig. Jeg har lige set man in the high castle derpå. 
Og derefter vil jeg se på TorGuard
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glennda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 22:59
Update fra Unblock.us
Jeg skrev til dem og sagde at vores veje skulle skilles hvis ikke de "gjorde" noget ved netflix sagen.
Og så skete der noget...
Jeg fik et svar med deres nye tiltag, læs meget lang mail,som jeg sætter igang når min prøve periode udløber hos unlocator.com for det virker bare osse.
Så 
Jeg tror at Unblock.us er tilbage, tester det først om nogle dage.
Men TorGuard ser bare så fedt og billigt ud...men jeg ved ikke om det virker på alle ting. Xboxone andriod bluray og netflix på alle andre platforme. Men jeg skal godt nok teste det hele. For hvem jeg skal bruge hvis jeg køber et helt år frem.

Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 23:08
Har fået penge retur fra UnblockUs via Paypal... De kan ikke omgå netflix.
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glennda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 23:12
ok Men unlocator.com virker og de har samme pris.
Og TorGaurd har også en løsning som ser interressant ud.
Hvilken tjeneste bruger du så ?
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 23:13
Bruger ingen pt, har ikke fundet noget der fungerer. unlocator fungerer ikke for mig, har forsøgt. Netflix detecter proxy med det samme.
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glennda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 23:24
Ok og du gjorde alle tingene ? flush dns og reboot router og alt 

Mit virkede med det samme da jeg brugte deres hemmelige både på netkortet og på routeren.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 07:33
Hvis man har unlocator ,er det vigtigt at man bruger deres beta dns, så fungerer Netflix uden problemer.
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glennda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 23:47
fik proxy fejl på unlocator, så nu tester jeg smartdnsproxy.
De har 14 dage gratis trail  så nu er der usa netflix igen :-)
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2016 kl. 13:02
7-9-13 unlocator virker stadig hos mig..
Interssant artikel på version2
Version2
Og en kommentar nævner en ny tjeneste ,nogen der kender til den?
Borderlessinternet
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2016 kl. 22:16
Tak for artiklerne. Desværre er Unblock-Us også stoppet med at virke for os idag. Jeg kan forstå på reddit, at de ikke længere modtager nye abonnementer, så det lader til, at en æra er ved at nærme sig sin afslutning.

Det danske Netflix er virkelig chokerende ringe. Ikke sikker på, at vi fortsætter som kunder, hvis vi ikke finder en ny DNS-løsning.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu