|
Netflix unblock |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes åbenbart flere løsninger.
Det bliver åbenbart kattens leg med musen,at finde en tjeneste som virker. Den jeg har virker fint.. Og bagefter prøver jeg TorGaurd,
|
|
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
|
![]() |
|
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
Som skrevet i en anden tråd her på siden, har jeg afleveret mit Apple TV 4 tilbage og i stedet fået mig en Nvidia Shield 16 gb.. Og den kører osse som en drøm..
Men til forskel fra Apple, så er den her mere tricky at ændre DNS på, for at se US Netflix.. Eller er det mig, som bare ikke kan finde ud af det?? :) Til info for andre, så fandt jeg en side, med DNS som stadig kan klare de forhindringer som Netflix har lagt ud til os. https://www.smartdnsproxy.com/ Men som sagt, håber der er en eller måske flere, som lige kan hjælpe mig med at komme ordenligt i gang med den Shield.. Og et lille ekstra spørgsmål: Hvordan får jeg TV2, Viaplay og DPlay til at virke?? Har prøvet cast, og det virker ikke helt.. |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Der er store problemer med Netflix og unblockers for tiden. Jeg har fundet ud af at unlocator virker, men kun med netflix US.
|
|
![]() |
|
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Jeg bruger også smartdnsproxy og den virker godt med Netflix us :-)
|
|
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Virker den også med andet end Netflix us. Jeg brugte Canada og andre steder ganske meget
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
facts er at lige pt er der ikke noget "der virker" med sikkerhed. Nogen tjenester virker nogen gange. Såsnart netflix registrerer en proxy blokerer de den ip. Så billedet ændrer sig hver time/minut. At komme med postulater om det modsatte giver ingen mening.
Hvis nogen designer en tjenete hvor man kan indgå i en pool af folk der tilbyder folk at "låne" deres ip kan man omgå ip baseret geo-blocking - ellers ikke. Det handler udelukkende om indholdsudbyderen "gider" blokere eller ej.
|
|
![]() |
|
Hey Bconrad , der er 14 dages gratis prøve periode og du skal ikke op med andet end en email adr.
Så kan du jo teste alt det du vil :-)
Redigeret af Glennda - 12-April-2016 kl. 13:41 |
|
|
|
![]() |
|
DinoB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
Det virker pludseligt heller ikke her :=( Jeg skrev derefter til unblock, hvor de opdaterede min konto med altanativ dns adresse. Virker desværre heller ikke... Måske kan i andre få det til at virke:
We have an alternative DNS that has helped customers experiencing the proxy blocking error. We have updated your account in our system to give you access to those DNS. Please complete the steps below in sequential order
1. Change the DNS of each device to (64.145.73.5 and 209.107.219.5) or you can enter it directly on your router 2. Reboot each device after entering the DNS 3. Go to our homepage using a computer or mobile device and re-select the region that you want to access and make sure to click on "Update", click here for reference: http://screencast.com/t/4siEziTi Note: Make sure to click on the orange banner prompting you to activate your new IP if you see one. Click here for reference http://screencast.com/t/XvHmAjfpslNZ 4. Try to stream a program PROCEED TO THE NEXT STEPS IF YOU CONTINUE TO RECEIVE THE PROXY ERROR 5. Sign out of your TV/Movie Streaming Service account on *all* devices or computers. For browser make sure you clear your browser cache and restart the browser 6. Remove 64.145.73.5 and 209.107.219.5 as your DNS servers and replace them with 8.8.8.8 and 8.8.4.4. Alternatively, use your local ISP DNS by switching the setting to Automatically obtain DNS addresses Note: This will temporarily disable our service 7. Confirm that DNS 8.8.8.8 and 8.8.4.4 or your ISP DNS is configured by going to htttp://www.unblock-us.com. You should NOT receive all 3 greens bars and service should not activate 8. Sign back into your account which will give you access to your local region. Try to watch a program and confirm that it works. Then, sign out of your account on whatever device currently. If using a browser, make sure the cache is cleared Note: be sure you are doing this using the same initial device *or* on the same computer via a web browser. 9. Configure 64.145.73.5 and 209.107.219.5 again as your DNS to reactivate your service. Once you confirm that your service is configured successfully on http://unblock-us.com, select your desired region as indicated here http://screencast.com/t/4siEziTi 10. Sign back into your account on desired device or browser and try to watch a program. Redigeret af DinoB - 14-April-2016 kl. 19:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |