|
Netflix undertekst problemer på LG tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
shayera ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2015 kl. 14:08 |
Jeg oplever lidt pudsige problemer med underteksterne på Netflix på mit LG tv,
særligt i f.eks serien Bones, hvor jeg oplever at mindst 1 gang per afsnit, ofte flere, så fryser underteksterne pludselig. Jeg kan så trykke pause, det sker der intet ved, heller ikke at streame pauser.. før jeg trykker 3-4 gang, så pauser den, og når jeg så af-pauser, fungerer teksten igen.. Fjernsynet er opdateret til den seneste version af sin sofware, ihvertfald kommer der intet nyt når jeg tjekker for ny software :) Er der nogen der oplever det samme og/eller har et godt bud. Jeg har ikke prøvet om min Ps3 gør det samme, må jeg indrømme. Men jeg har set det på Bones sæson 4, Stargate Universe sæson 2, og de 2 første episoder af Alphas |
|
--
Samsung UE49KS7005 Samsung UBD-K8500 Onkyo TX-NR636 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |